طراحی مکانهای تفریحی اهواز متناسب با وضعیت سالمندان باشد

مریم ابریشم کار عضو شورای شهر اهواز گفت: طراحی فضاهای ی سبز و مکانهای عمومی در شهر باید متناسب با وضعیت سالمندان باشد.

مریم ابریشم کار عضو شورای شهر اهواز گفت: طراحی فضاهای ی سبز و مکانهای عمومی در شهر باید متناسب با وضعیت سالمندان باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، مریم ابریشم کار عصر امروز در نطق پیش از دستور هشتاد و هفتمین جلسه شورای شهر اهواز عنوان کرد: بهره گیری از اساتید دانشگاهی باید از ابتدای فعالیت شورا در دستور کار قرار می گرفت اما متاسفانه این مسئله اتفاق نیفتاد.

وی با اشاره به فعالیت های صورت گرفته در کمیته سلامت شورای شهر اهواز گفت: به منظور پیشرفت در این زمینه، نیازمند انعقاد تفاهم با بیمارستان ها و مراکز بهداشت هستیم.

ابریشم کار تصریح کرد: در صورتی که اتوماسیون اداری در ساختار شورای شهر اهواز ایجاد شود روند رسیدگی به مشکلات ارباب رجوع تسریع خواهد یافت.

وی، نبود فضای سبز، سیستم فاضلاب و آسفالت مناسب را از جمله مشکلات مناطق محروم شش و هفت اهواز برشمرد و اظهار کرد: شهرداری های مناطق باید به این مشکلات به صورت فوری رسیدگی کنند.

عضو شورای شهر اهواز اظهار کرد: با توجه به نزدیکی فصل تابستان باید تدابیر لازم برای پر کردن اوقات فراغت دانش آموزان اتخاذ شود.

ابریشم کار با بیان اینکه زمینه مناسب برای استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی وجود ندارد، اظهار کرد: در همین راستا باید وسایل خنک کننده عمومی فعال شوند. زیرا به روزهای گرم اهواز نزدیک می شویم.

عضو شورای شهر اهواز افزود: طراحی فضای سبز و مکان های عمومی در شهر باید متناسب با وضعیت سالمندان باشد زیرا اغلب این افراد وقت فراغت خود را در این مکان ها می گذرانند.