ضروریت ترویج و احیای فرهنگ تکریم و بزرگداشت سالمندان

احمد شوهانی نماینده مردم استان ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: ترویج و احیای فرهنگ تکریم و بزرگداشت سالمندان امری ضروری است.

احمد شوهانی نماینده مردم استان ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: ترویج و احیای فرهنگ تکریم و بزرگداشت سالمندان امری ضروری است.


به گزارش ایرنا، احمد شوهانی روز سه شنبه همزمان با یازدهمین روز از فصل بهار با حضور در مرکز سالمندان آسایش و منازل تعدادی از مددجویان بهزیستی ایلام از آنها عیادت و دلجویی کرد.

وی ضمن بازدید از بخش های مختلف این مرکز در جریان نحوه خدمات دهی به ساکنان این مجموعه قرار گرفت و با سالمندان ساکن در این مرکز گفت وگو کرد.

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی همچنین با حضور در منازل چهار نفر از مددجویان زیر پوشش بهزیستی استان ایلام، از نزدیک در جریان وضعیت زندگی، مسایل و مشکلات آنها قرار گرفت.

شوهانی در این بازدید نوروزی قول مساعد برای پیگیری و جذب اعتبار جهت کمک به مرکز سالمندان آسایش و مددجویان بهزیستی زیر پوشش بهزیستی و همچنین رایگان شدن هزینه های درمانی سالمندان مرکز آسایش اقدام کند.

مدیرکل بهزیستی ایلام نیز در حاشیه این بازدیدها گفت: اکنون ۳۰ سالمند زن در مرکز سالمندان آسایش نگهداری می شوند.

شهریار مهردادی افزود: این مرکز بصورت خصوصی با نظارت این اداره کل فعالیت و بهزیستی بابت نگهداری هر سالمند به این مرکز یارانه بصورت ماهیانه پرداخت می کند.

۲۲ هزار نفر در استان ایلام زیر پوشش خدمات حمایتی بهزیستی قرار دارند.