طرح منزلت سالمندان گامی درجهت توسعه یافتگی

سردار محمد حسین جعفری عضو شورای شهر تبریز گفت: کار زیر بنایی انجام گرفته توسط شهرداری جهت ارج نهادن و تکریم قشر سالمند جامعه مایه مباهات شورای شهر و شهرداری است.

سردار محمد حسین جعفری عضو شورای شهر تبریز گفت: کار زیر بنایی انجام گرفته توسط شهرداری جهت ارج نهادن و تکریم قشر سالمند جامعه مایه مباهات شورای شهر و شهرداری است.

سردار محمد حسین جعفری در مراسم رونمایی از کارت هوشمند منزلت سالمندان اظهار داشت: هر چند کارت منزلت چند سالی است که توسط شهرداری توزیع شده اما به دلیل اینکه زیرساخت های لازم طرح آنطور که باید فراهم نبوده استفاده از خدمات آنطور که باید رضایت بخش نبود.

سردار جعفری به پاس رونمایی از کارت هوشمند منزلت سالمندان در پایان مراسم در گفتگو با خبرنگاران ضمن تبریک میلاد با سعادت عقیله بنی هاشم حضرت زینب (س) گفت: کار زیر بنایی انجام گرفته توسط شهرداری جهت ارج نهادن و تکریم قشر سالمند جامعه مایه مباهات شورای شهر و شهرداری است.

وی ادامه داد: این خدمت برتر در حوزه سلامتی سالمندان و در حوزه حمل و نقل درون شهری و استفاده از اماکن ورزشی و فرهنگی که مورد توجه قرار گرفته از نمونه خدمات ارایه شده در شهرهای توسعه یافته محسوب می شود.

1602631

عضو شورای شهر تبریز ضمن تقدیر و تشکر از شهردار محترم و دست اندرکاران و مجریان این طرح طرح ابراز داشت: هرچند این طرح چندین سال است در تبریز به اجرا در آمده ولی در قالب یک طرح سازمان یافته و قابل تحلیل انجام نگرفته و ثبت نام شده ها نیز با اطلاعات ناقص کارتهای موقتی دریافت نموده اند که متاسفانه در زمان بهره مندی از خدمات اتوبوس های شرکت واحد بخش خصوصی و مسیر بی آر تی قابل استفاده نبوده و گلایه مندی شهروندان را به دنبال داشت.

وی تصریح کرد: با این طرح جدید شهرداری خواهد توانست مشکلات موجود را حل نماید به شرطی که اتوبوس ها و اماکن مد نظر خدماتی به دستگاههای کارت خوان مجهز گردند که خوشبختانه این موضوع نیز به سرعت در حال حل شدن میباشد.

عضو کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر تبریز اظهار داشت: انتظار می رود سالمندان عزیز علاقمند به بهره مندی از این خدمات با مراجعه به سایت شهرداری و سایت سازمان فناوری اطلاعات شهرداری و سایر محلهای در نظر گرفته شده اقدام به تکمیل اطلاعات فردی و لازم نموده تا انشاا…در اسرع وقت کارت خود را دریافت و از این خدمت بهره مند گردند.

جعفری در پایان تاکید کرد: انتظار دارم شهرداری نیز سریعا اتوبوسها و اماکن مرتبط با این طرح را به دستگاههای کارت خوان جهت استفاده از کارت صادره مجهز نمایند.