خانواده های سیستانی با حضور در خانه سالمندان سال نو را تحویل کردند

تعداد زیادی از خانواده های سیستانی سال نو را با حضور در مراکز نگهداری کودکان بی سرپرست و همچنین خانه سالمندان زابل تحویل کردند. رییس اداره بهزیستی شهر ستان زابل در گفتگو با مهر اظهار داشت: طبق روال همه ساله با حضور مسئولان محلی و جمع کثیری از شهروندان سیستانی مراسم سال تحویل در خانهسالمندان […]

تعداد زیادی از خانواده های سیستانی سال نو را با حضور در مراکز نگهداری کودکان بی سرپرست و همچنین خانه سالمندان زابل تحویل کردند.

رییس اداره بهزیستی شهر ستان زابل در گفتگو با مهر اظهار داشت: طبق روال همه ساله با حضور مسئولان محلی و جمع کثیری از شهروندان سیستانی مراسم سال تحویل در خانهسالمندان زابل و همچنین مراکز نگهداریکودکان بی سرپرست و تحت پوشش این سازمان برگزار شد.

سعید میر در گفتگو با مهر بیان داشت: مسئولان شهرستان زابل به منظور دلجویی، عیادت و تبریک سال نو و همچنین بزرگداشت مقام سالمندان همه ساله با حضور در خانه سالمندان و مراکز نگهداری از کودکان بی سرپرست به استقبال بهار رفتند.

وی افزود: در مراسمی که به همین منظور و در شب گذشته در مرکز نگهداری سالمندان زابل برگزار شد طی مراسمی ضمن استقبال از بهار از مقام این عزیزان تجلیل شد.

IMG10305165

وی بیان کرد: سنت حسنه اکرام ایتام و همچنین صله رحم و احترام به سالمندان همه ساله با حضور تعداد بی شماری از مردم نوع دوست سیستان در خانه سالمندان زابل برگزار می شود و تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه دارد.

وی برپایی سفره هفت سین، تهیه لباس نو برای تمامی کودکان بی سرپرست و اجرای برنامه های شاد و مسابقه را ازجمله برنامه های به اجرا درآمده درمراکز نگهداری کودکان بی سرپرست به مناسبت آغاز سال جدید عنوان کرد.