رایزنی با دولت و وزیر رفاه برای سهام عدالت بازنشستگان

رئیس کانون عالی بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی از رایزنی با دولت و وزیر رفاه برای سهام عدالت بازنشستگان این سازمان خبر داد و گفت: تعدادی از بازنشستگان از دریافت سهام عدالت جا مانده اند به همین دلیل از مسئولان مرتبط درخواست کرده ایم که نسبت به پوشش این افراد اقدام کنند. علی […]

رئیس کانون عالی بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی از رایزنی با دولت و وزیر رفاه برای سهام عدالت بازنشستگان این سازمان خبر داد و گفت: تعدادی از بازنشستگان از دریافت سهام عدالت جا مانده اند به همین دلیل از مسئولان مرتبط درخواست کرده ایم که نسبت به پوشش این افراد اقدام کنند.

علی اصغر بیات در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان این مطلب افزود: طرح سهام عدالت در زمان دولت قبل  به اجرا درآمد  و البته مشمول تعداد کمی از بازنشستگان شد و برخی نیز از دریافت این سهام جا ماندند. بنابراین مراجعات و شکایات زیادی از سوی بازنشستگان به کانون در این خصوص انجام می شود.

وی گفت: بازنشستگانی که مشمول سهام عدالت هستند فقط یک بار تا به امروز سود سهام را دریافت کرده اند در حالیکه قرار بود سالانه این سود به آنان تعلق گیرد.

985
رئیس کانون عالی بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی تاکید کرد: به منظور اختصاص سهام عدالت به تمامی بازنشستگان تامین اجتماعی با وزیر رفاه و مسئولان دولت رایزنیهایی انجام داده ایم که امیدواریم هر چه زودتر این مشکل برطرف شود.

بیات همچنین با اشاره به اول اسفند آخرین مهلت انصراف بازنشستگان از بیمه تکمیلی بود، گفت: برای افرادی که قصد انصراف و یا اضافه کردن نفرات به بیمه تکمیلی را داشتند سه ماه زمان در نظر گرفته شده بود و  دیگر این امکان وجود ندارد.

به گفته وی ، افرادی که تا کنون مراجعه نکردند مشمول بیمه تکمیلی هستند و همچنین با پرداخت حق بیمه ۱۵۵۰ تومانی از بیمه عمر نیز برخوردار خواهند شد و در صورت فوت ۳ میلیون تومان به بازماندگان پرداخت می شود.