تعاونی ها بسترهای مناسب برای فعالیت بازنشستگان

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی، تعاونی ها را یکی از بسترهای مناسب برای فعالیت بازنشستگان عنوان کرد و گفت: بازنشستگان می توانند با تشکیل تعاونی ها  در بخش های گوناگون از جمله در حوزه های خدماتی،تولیدی،آموزشی، درمانی ، مصرف، مسکن و اعتباری منشا تحولات جدید باشند. میراحدحسینی در آیین افتتاح ساختمان کانون کارگران […]

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی، تعاونی ها را یکی از بسترهای مناسب برای فعالیت بازنشستگان عنوان کرد و گفت: بازنشستگان می توانند با تشکیل تعاونی ها  در بخش های گوناگون از جمله در حوزه های خدماتی،تولیدی،آموزشی، درمانی ، مصرف، مسکن و اعتباری منشا تحولات جدید باشند.

میراحدحسینی در آیین افتتاح ساختمان کانون کارگران بازنشسته تبریز، ساخت این ساختمان را حرکت ارزشمندی از سوی کانون کارگران بازنشسته تبریز خواند و گفت: وجود این ساختمان می تواند زمینه فعالیت جدیدی را برای بازنشستگان و برنامه ریزی های آتی آنان فراهم کند.

وی از بازنشستگان به عنوان انسانهای  صدیق فرهیخته، ارزشمند، صاحب دانش و تجربه یاد کرد و گفت: بازنشستگان با توجه به تجربه و دانشی که دارند می توانند همچنان در جامعه به ایفای نقش پرداخته و نه تنها بازنشستگی به معنای پایان تلاش ها آنها نیست بلکه به منزله مرحله جدیدی در زندگی است که می توانند منشا حرکتی نو باشند.

حسینی با بیان اینکه بازنشستگان نباید در دوران بازنشستگی فعالیت های کاری خود را محدود کنند افزود: بازنشستگان گوهرهای ارزشمندی هستند که می توانند پیشروهای خوبی باشند همچنانکه نمونه های خوبی از این حرکت ها را شاهد هستیم.

وی آمادگی این اداره کل را برای حمایت از طرح های توجیه دار بازنشستگان را در این حوزه اعلام کرد و گفت: آماده هستیم از طریق اعطای تسهیلات از منابع داخلی بانک ها وهمچنین بانک های تحت پوشش از کلیه طرح های دارای توجیه فنی اقتصادی حمایت لازم را کنیم.

وی با اشاره به افتتاح این ساختمان، آن را محل مناسبی برای همفکری ، مذاکره و تصمیم گیری عنوان کرد و گفت: وجود این ساختمان فرصت خوبی را در اختیار  شما بازنشستگان قرار می دهد که با روی هم قراردادن ایده های خود و وحدت و همدلی منشا کارهای بزرگ شوید.