بازدید استاندار گیلان از آسایشگاه سالمندان رشت

استاندار گیلان همزمان با سالروز شهادت امام حسن عسگری (ع) با حضور در آسایشگاه خیریه معلولان و سالمندان رشت، از افراد بستری در این آسایشگاه عیادت و دلجویی کرد. به گزارش خبرنگار ایرنا، ˈمحمدعلی نجفیˈ روز جمعه ضمن بازدید از بخش های مختلف این آسایشگاه، با مددجویان و بیماران بستری، پرسنل و پرستاران نیز گفت […]

استاندار گیلان همزمان با سالروز شهادت امام حسن عسگری (ع) با حضور در آسایشگاه خیریه معلولان و سالمندان رشت، از افراد بستری در این آسایشگاه عیادت و دلجویی کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ˈمحمدعلی نجفیˈ روز جمعه ضمن بازدید از بخش های مختلف این آسایشگاه، با مددجویان و بیماران بستری، پرسنل و پرستاران نیز گفت وگو کرد و در جریان انجام فعالیت های صورت گرفته و مشکلات آنان قرار گرفت.

استاندار گیلان در حاشیه این بازدید در نشست بررسی مشکلات آسایشگاه خیریه معلولان و سالمندان رشت با بیان اینکه از هر فرصتی باید برای سرکشی و عیادت از سالمندان و معلولان بهره برد، گفت: همه کسانی که در آسایشگاه های سالمندان و معلولان بستری هستند از عزیزان ما و ملت ایران هستند.

وی افزود: خواسته من از همه مردم به ویژه مسئولان این است که بازدید از این مکان ها را مختص به ایام تعطیل نکنند و ضمن این سرکشی ها از هر بهانه ای برای خدمت کردن، بهره ببرند.

نماینده عالی دولت در گیلان ادامه داد: بزرگی افراد در استانداری، وزارت، تصدی مناصب و مقام های مختلف و داشتن ثروت زیاد نیست، بلکه در توفیق خدمت به مردم و افراد نیازمند است.

وی با قدردانی از مدیرعامل و اعضای هیات مدیره، پرسنل آسایشگاه و خیران برای یاری رساندن به مددجویان و افراد نیازمند گفت: خدمت خالصانه فرشته گونه به این عزیزان قابل تقدیر است.

استاندار گیلان با بیان اینکه ما مردم بسیار خوبی داریم گفت: رسانه ها نقش مهمی در تشویق مردم برای رسیدگی بیشتر به آسایشگاه های خیریه دارند .

نجفی تصریح کرد: اگرچه معلولان در ظاهر از برخی توانمندی ها محرومند اما خداوند در بخش های دیگری، عنایات ویژه به این عزیزان داشته است.

وی گفت: این معلولان و سالمندان بسیار صبور و هوشمند هستند و فائق آمدن آنان بر مشکلات، برای همه ما سرمشق است.

در این بازدید که مدیرعامل و اعضای هیات مدیره آسایشگاه خیریه معلولان و سالمندان، مدیرکل بهزیستی و رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان نیز حضور داشتند؛ استاندار گیلان ضمن اهدای کمک ۵۰۰ میلیون ریالی، دستور لازم برای رسیدگی به وضعیت این آسایشگاه صادر کرد.

در آسایشگاه خیریه معلولان و سالمندان رشت از ۵۵۰ کودک و نوجوان معلول و سالمندان زن و مرد نیازمند مراقبت می شود.

همچنین در پایان این بازدید استاندار گیلان دفتر آسایشگاه خیریه معلولان و سالمندان رشت را امضا کرد.