رشته های پرستاری سالمندی در مقطع کارشناسی ارشد راه اندازی می شود

معاون آموزشی رییس دانشکده پرستاری و مامایی قزوین از راه اندازی رشته های پرستاری سالمندی و مامایی در مقطع کارشناسی ارشد خبر داد و گفت: پذیرش دانشجو در این دو رشته از سال آینده در استان آغاز می شود. به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قزوین که روز چهارشنبه به ایرنا نمابر شده، ˈجلیل […]

معاون آموزشی رییس دانشکده پرستاری و مامایی قزوین از راه اندازی رشته های پرستاری سالمندی و مامایی در مقطع کارشناسی ارشد خبر داد و گفت: پذیرش دانشجو در این دو رشته از سال آینده در استان آغاز می شود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قزوین که روز چهارشنبه به ایرنا نمابر شده، ˈجلیل عظیمیانˈ افزود: مقطع تحصیلی این رشته ها در مقطع کارشناسی ارشد است و سهمیه پذیرش در هر کدام از این رشته ها نیز ۶ نفر خواهد بود.

 وی اضافه کرد: دانشکده پرستاری و مامایی قزوین فعالیت آموزشی خود را از مهر سال ۶۶ با پذیرش ۱۰۷ نفر دانشجو در رشته کارشناسی پرستاری و ۵۱ نفر در رشته کاردانی مامایی آغاز کرد.

 عظیمیان ادامه داد: هم اکنون نیز ۴۳۸ نفر دانشجو در رشته های کارشناسی پرستاری و مامایی در این دانشکده مشغول تحصیل هستند.

 معاون آموزشی دانشکده پرستاری و مامایی قزوین خاطرنشان کرد: این دانشکده دارای ۲۳ عضو هیات علمی در رشته های پرستاری و مامایی و اعضای هیات آموزشی آن نیز سه نفر است.