جشن “پدربزرگ‌ها و مادر بزرگ‌ها سلام”

جشن روز سالمند همراه با تقدیر ازسالمندان سمنانی  وباحضور  تعدادی ازسالمندان خانه سالمندان با عنوان (پدربزرگ‌ها و مادر بزرگ‌ها سلام) جشن روز سالمند همراه با تقدیر از سالمندان سمنانی  و با حضور  تعدادی از سالمندان خانه سالمندان نور و جمعی از مدیران و مسوولین استانی و شهرستانی در پارک آبشار سمنان برگزار شد. در این مراسم که تعدادی از […]

جشن روز سالمند همراه با تقدیر ازسالمندان سمنانی  وباحضور  تعدادی ازسالمندان خانه سالمندان با عنوان (پدربزرگ‌ها و مادر بزرگ‌ها سلام)


جشن روز سالمند همراه با تقدیر از سالمندان سمنانی  و با حضور  تعدادی از سالمندان خانه سالمندان نور و جمعی از مدیران و مسوولین استانی و شهرستانی در پارک آبشار سمنان برگزار شد.

3
در این مراسم که تعدادی از سالمندان به اتفاق نوه‌ها و فرزندان خود حضور داشتند، با اهداء شاخه‌های گل از سالمندان خانه سالمندان نور سمنان تقدیر شد.

6
ایستگاه سلامت و فشار خون، اجرای سرود توسط کودکان، اجرای سرود توسط گروه نا شنوایان و ایستگاه نقاشی و… از جمله برنامه‌های جشن روز سالمند در سمنان بود.

1
در این مراسم جشن تولد ۱۰۰ سالگی یکی از سالمندان خانه سالمندان نور سمنان نیز برگزار شد.

4همچنین در جشن روز سالمند از مادر ۴ معلول تحت پوشش بهزیستی سمنان، به عنوان مسن ترین مادر معلولین، از مسن ترین پاک بان سمنانی، از مسنترین پدر شهید سمنانی، از مسن ترین بازنشسته سازمان بهزیستی و دانشگاه علوم پزشکی سمنان به عنوان مسن ترین ها تقدیر شد.