واگذاری ۲۳۰۰ واحد مسکونی به بازنشستگان

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح از واگذاری ۲۳۶۱ واحد مسکونی به بازنشستگان نیروهای مسلح تا پایان آذرماه خبر داد و گفت: مجموعا ۱۲ هزار و ۱۳۹ واحد در حال ساخت وجود دارد که ۶۳۹۱ واحد آن تاکنون واگذار شده است. سردار حسین دقیقی در گفت‌وگو با خبرنگار «اجتماعی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره […]

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح از واگذاری ۲۳۶۱ واحد مسکونی به بازنشستگان نیروهای مسلح تا پایان آذرماه خبر داد و گفت: مجموعا ۱۲ هزار و ۱۳۹ واحد در حال ساخت وجود دارد که ۶۳۹۱ واحد آن تاکنون واگذار شده است.

سردار حسین دقیقی در گفت‌وگو با خبرنگار «اجتماعی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به اینکه حدود ۲۳ هزار و ۴۲۷ نفر عضو صندوق مسکن سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح هستند، اظهار کرد: این افراد بازنشستگان قبل از سال ۷۲ هستند که بر اساس استعلام‌های انجام شده، فاقد مسکن‌اند.

وی افزود: از این تعداد نیز مجموعا ۱۹ هزار و ۹۷۱ نفر به میزان ۱۴۷ میلیارد تومان ودیعه مسکن دریافت کرده‌اند که مبلغ ودیعه‌های پرداخت شده برای هر فرد متغیر است.

دقیقی با بیان اینکه ۵۴ پروژه عمرانی مسکن در سطح کشور اجرا شده است خاطر نشان کرد: مجموعا میزان وام‌ها و تسهیلات ارائه شده ۴۸۰ میلیارد تومان می‌شود که حدود ۲۷۶۲ نفر نیز در پروژه‌های مذکور ثبت نام کرده‌اند.