کرمانشاه/ افتتاح مرکز روزانه سالمندان “فردوس” در اسلام‌آبادغرب

به گزارش دبیرخانه شورای ملی سالمندان کشور، به گزارش روابط عمومی اداره‌کل بهزیستی استان کرمانشاه؛ بهزاد شهبازی مدیرکل بهزیستی استان در این افتتاحیه ضمن اشاره به اهمیت جوانی جمعیت و موضوع رشد سالمندی، اذعان داشت: بی توجهی به تغییر هرم سنی جمعیت در سال‌های آینده، جامعه را دچار مشکلات عدیده‌ای می‌کند، به اعتقاد من افتتاح […]

به گزارش دبیرخانه شورای ملی سالمندان کشور،

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل بهزیستی استان کرمانشاه؛

بهزاد شهبازی مدیرکل بهزیستی استان در این افتتاحیه ضمن اشاره به اهمیت جوانی جمعیت و موضوع رشد سالمندی، اذعان داشت: بی توجهی به تغییر هرم سنی جمعیت در سال‌های آینده، جامعه را دچار مشکلات عدیده‌ای می‌کند، به اعتقاد من افتتاح این مرکز برای رفع نیازهای روانی و حفظ سلامت جسمانی سالمندان مهم و حیاتی است و باید در تمام حوزه‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری درباره سالمندی اقداماتی جدی انجام شود. همچنین باید پیش از آن‌که با بحران سالمندی روبرو شویم زیرساخت‌های لازم را در جامعه فراهم کنیم.
مدیرکل بهزیستی استان اضافه کرد: تجربه یک سالمندی سالم، حفظ سلامت، به تعویق انداختن وابستگی و ناتوانی، برخورداری از سلامت روان و حفظ نشاط و سرزندگی سالمندان و مشارکت آنان در جامعه از جمله مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

حسین صفری رئیس بهزیستی شهرستان اسلام‌آبادغرب نیز ضمن خیر مقدم به حاضرین، گزارشی از فعالیت‌ها و خدمات‌رسانی این اداره به جامعه هدف ارائه کرد و تشریح کزد: مرکز فردوس با ظرفیت ۵۰ نفر و اشتغالزایی ۸ نفر آماده ارائه خدمات فیزیوتراپی، مشاوره، هنری، ورزشی و … می‌باشد.

در ادامه این افتتاحیه نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان خدمات و دستاوردهای انقلاب اسلامی در طول دوران چهل و پنچ ساله نظام به معلولین را بی‌نظیر دانست و گفت: افتتاح این مرکز برای آرامش و حفظ سلامت زنان سالمند از نمونه‌های بارز این خدمات می‌باشد.

در پایان احمدی معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری شهرستان، به نکاتی از قرآن کریم پیرامون سالمندی و تبعات آن در زندگی انسان‌ها اشاره کرد.


برای پیوستن به کانال اداره‌کل بهزیستی استان کرمانشاه در پیام‌رسان ایتا، اینجا را لمس کنید