شمیرانات | جلسه هم اندیشی شورای سالمندی

به گزارش دبیرخانه شورای ملی سالمندان کشور، به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، به منظور تعیین هدف و نقشه راه برای شورای سالمندی شمیرانات در سالن جلسات دانشگاه علوم توانبخشی وسلامت اجتماعی با حضور سید علی صالحی سرپرست اداره اجتماعی وفرهنگی فرمانداری شمیرانات، مینا رجایی مدیر بهزیستی شمیرانات، احمد دلبری رییس انجمن علمی سالمندان […]

به گزارش دبیرخانه شورای ملی سالمندان کشور،

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، به منظور تعیین هدف و نقشه راه برای شورای سالمندی شمیرانات در سالن جلسات دانشگاه علوم توانبخشی وسلامت اجتماعی با حضور سید علی صالحی سرپرست اداره اجتماعی وفرهنگی فرمانداری شمیرانات، مینا رجایی مدیر بهزیستی شمیرانات، احمد دلبری رییس انجمن علمی سالمندان ایران، افراد حاضر در جلسه در زمینه طرح برنامه های قابل اجرای شورا بحث و تبادل نظرکردند.

 درپایان جلسه مصوب گردید احمد دلبری به همراه اساتید دانشگاه حاضر درجلسه هدف و برنامه اجرایی رادرجلسه آتی شورای سالمندی ارائه نمایند. لازم به ذکر است در این جلسه غلامحسین  ادب معاون پیشگیری اداره سلامت شهرداری تهران واساتید دانشگاه علوم توانبخشی وسلامت اجتماعی، اساتید دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، کارشناس سالمندان شبکه بهداشت و درمان شمیرانات، نسیم فرمانی معاون توانبخشی بهزیستی شمیرانات و مژگان کیمیایی مقدم کارشناس شورای سالمندان بهزیستی شمیرانات برگزار شد.