به دعوت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

حضور بنیاد فرزانگان استان تهران در نمایشگاه توانمندیهای زنان سالمند

به دعوت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، خیریه بنیاد فرزانگان بشردوست به عنوان بنیاد فرزانگان استان تهران مسئول برگزاری نمایشگاه توانمندیهای زنان سالمند فعال و هنرمند عضو بنیاد و میز بخش خدمت همایش روز سالمندان و تجلیل از بازنشستگان این وزارتخانه بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دبیرخانه شورای ملی سالمندان کشور، به دعوت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، خیریه بنیاد فرزانگان بشردوست به عنوان بنیاد فرزانگان استان تهران مسئول برگزاری نمایشگاه توانمندیهای زنان سالمند فعال و هنرمند عضو بنیاد و میز بخش خدمت همایش روز سالمندان و تجلیل از بازنشستگان این وزارتخانه بود.

در این بخش هنرهای دستی سالمندان فعال از قبیل محصولات خیاطی. بافتنی. مواد غذایی سالم و ارگانیک،دارو۶ای طب سنتی، اکسسوری و تزئینات و …. به نمایش گذاشته شد.

همچنین زنان سالمند کارآفرین و تولید کننده در این نمایشگاه حضور یافته و توضیحات لازم را به بازنشستگان حاضر در همایش ارائه نمودند.

خیریه بنیاد فرزانگان بشردوست جهت آموزش و آگاهسازی مدعوین این همایش، بروشورهای آموزشی در خصوص آشنایی با محیط دوستدار سالمند، استانداردهای مورد نیاز مراکز نگهداری سالمندان، سالمندی مثبت، سالمندی فعال و پویا، معرفی خدمات بنیادهای فرزانگان، تغذیه سالم، حقوق مراقبین سالمندان، مباحث حوزه سلامت و بهداشت سالمندان ، پیشگیری از آلزایمر و تشخیص به هنگام دمانس و …. را در بین حاضرین توزیع نمود.

همچنین در حاشیه همایش محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و دکتر رضا زاده رییس دبیرخانه شورای ملی سالمندان کشور از این نمایشگاه بازدید کردند.