یک حس خوب

این راننده تاکسی از سالمندان بجای کرایه دعای خیر می‌گیرد

به گزارش دبیرخانه شورای ملی سالمندان کشور، از خروس‌خوان صبح تا دل شب، پابه‌پای خیابان‌ها می‌رود. کلاج می‌گیرد، دنده عوض می‌کند، مسافر سوار و پیاده می‌کند تا خرج زندگی‌اش را درآورد، اما در این چندسالی که پشت فرمان، مو سپید کرده خوب راه میانبرها را یاد گرفته است. میانبرهایی که جاده زندگی‌اش را برساند به […]

به گزارش دبیرخانه شورای ملی سالمندان کشور، از خروس‌خوان صبح تا دل شب، پابه‌پای خیابان‌ها می‌رود. کلاج می‌گیرد، دنده عوض می‌کند، مسافر سوار و پیاده می‌کند تا خرج زندگی‌اش را درآورد، اما در این چندسالی که پشت فرمان، مو سپید کرده خوب راه میانبرها را یاد گرفته است.

میانبرهایی که جاده زندگی‌اش را برساند به خیر و برکت، برساند به عاقبت‌به‌خیری. برای همین کرایه را از هر که بگیرد، از سالمندان نمی‌گیرد.

به نفس‌شان و دعای‌شان ایمان دارد، به اینکه پیش خدا آبرو دارند و همان دعای عاقبت‌به‌خیری‌شان کافی است تا او را از ترافیک گرفتاری‌های زندگی برساند به جاده خوشی.

به‌خاطر همین روی شیشه عقب تاکسی زردرنگش کنار اسم امیرالمومنین علی علیه‌السلام نوشته: «کرایه برای سالمندان رایگان، به جای کرایه دعای عاقبت‌به‌خیری برای جوانان.»