همزمان با دهه امامت و ولایت؛

یزد / برپایی جشن باشکوه عید غدیر خم در سرای سالمندان مجد اردکان

با حضورمسئولین شهرستان ، گروه های مختلف هنری استانی و شهرستانی ، جشن باشکوهی به مناسبت عید غدیر خم در سرای سالمندان مجد اردکان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی اردکان ؛ رئیس بهزیستی شهرستان اردکان در حاشیه این مراسم گفت، ظرفیت سرای سالمندان مجد اردکان ۷۰ نفر است که در حال حاضر پذیرای ۳۸ نفر از سالمندان زن بالای ۶۰ سال است می باشد.

جمال پایه دار افزود: هزینه‌های نگهداری این تعداد سالمند حداقل ماهیانه ۳۰۰ میلیون تومان است که شامل نگهداری، مراقبت، درمان، تغذیه، پوشاک و موارد دیگر می‌باشد که بخشی از آن توسط سازمان بهزیستی به‌صورت تخصیص سرانه پرداخت می‌شود و بخش دیگر آن نیز با کمک‌های مردمی و خیران تأمین می‌شود.

رئیس بهزیستی اردکان ضمن قدردانی از خیرین و صنایعی که با حمایت‌های مالی و غیر مالی خود مراکز بهزیستی را یاری می کنند، خاطرنشان کرد :کمک و سرانه دولت به تنهایی کفاف هزینه‌های مراکز نگهداری معلولان ، سالمندان و کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست را نمی‌دهد و باید زمینه برای ایجاد فضای کار خیر فراهم شود تا نیکوکاران و مردم مشارکت بیشتری کنند.

گفتنی است در این مراسم شرکت فولاد غدیرایرانیان قول مساعد داد تا ماهیانه به صورت مستمر مبلغ قابل توجهی به این مجموعه کمک مالی نماید.

علیرضا تقوی مدیر عامل سرای سالمندان مجد اردکان نیز اظهار داشت : خیران و مردم نوع‌دوست می‌توانند جهت بازدید از این مرکز به آدرس اردکان، میدان چادرملو، خیابان سیدالشهدا (ع)، کوچه ۱۴۵ مراجعه نموده و کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را نیز به سرای سالمندان مجد اردکان اهدا نمایند.