امام جمعه اردکان

یزد/ تجلیل از بانوان شاغل در سرای سالمندان مجد اردکان

به مناسبت سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (سلام‌الله‌علیها) و هفته بزرگداشت مقام زن، از بانوان شاغل در سرای سالمندان مجد اردکان تجلیل شد.

امام جمعه اردکان در این برنامه ضمن تبریک این روز خجسته با اشاره به روایت هایی از اهل بیت (علیهم السلام) در خصوص رعایت حقوق والدین بویژه مادران، گفت: در این روایات بر نیکی به مادر بیشتر تأکید شده است زیرا زحمتی که مادر برای فرزندان می کشد با هیچ چیزی قابل مقایسه نیست.

حجت الاسلام والمسلمین سید اسماعیل شاکر با بیان اینکه فرزند خوب بهترین باقیات الصالحات برای پدر و مادر است، افزود: والدین در اعمال این فرزند صالح شریک هستند و خوب بودن فرزندان بهترین خیرات برای آنهاست.

وی با تبریک ویژه این روز به بانوان شاغل در سرای سالمندان مجد اردکان که به پرستاری از مادران سالمند و دردمند مشغول هستند، گفت: خدمت به خلق خدا دارای اجر و پاداش عظیمی است و آنهایی که توفیق دارند کار مردم را راه بیندازند خداوند به آنها عنایتی کرده است تا بتوانند پرونده اعمال صالح خود را سنگین کنند به شرط اینکه خدمت به مردم از روی اخلاص باشد.

امام جمعه اردکان تصریح کرد: خدمت به افراد دردمند، اثر و ثواب بیشتری دارد زیرا دعای انسان دردمند در زندگی و سرنوشت پرستار او تاثیر دارد.

گفتنی است در این برنامه که رئیس اداره بهزیستی، مدیر و اعضای هیئت امنای سرای سالمندان مجد اردکان حضور داشتند از بانوان شاغل در این مرکز تجلیل شد.