به همت مؤسسه کهریزک

طرح‌های توانبخشی حوزه سالمندی برای حضور در رویداد رقابتی فناورانه دعوت شدند

با برگزاری رویداد فناورانه مشترک، ایده های حوزه توانبخشی شناختی در حوزه سالمندان با یکدیگر به رقابت می پردازند.

به همت مؤسسه کهریزک و با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی معاونت علمی ریاست جمهوری رویداد فناورانه “از ایده تا بازار” ویژه فناوری‌های شناختی مرتبط با معلولین و سالمندان با هدف شناسایی و حمایت از توسعه استارتاپ‌ های حوزه توانبخشی شناختی برگزار می‌شود.

در این رویداد ایده ها و طرح‌های فناورانه در محورهای “توانبخشی شناختی”، “توانبخشی عصبی و عضلانی” و “تجهیزات توانبخشی” پذیرش و مورد ارزیابی قرار می‌گیرند.

علاقه مندان برای حضور در این رویداد می توانند تا ۲۹ دی ماه جاری ایده های خود را به مرکز آموزش علمی کاربردی کهریزک ارسال کنند. بر اساس برنامه زمان بندی این رویداد، نتایج اولیه این رویداد ۱۳ بهمن ماه اعلام می شود و تیم‌های منتخب پس از حضور در سه هفته برنامه پیش‌شتابدهی شامل کارگاه‌های آموزشی و منتورینگ فنی، شناختی و کسب و کار، در مراسم اختتامیه رویداد که ۲۵ بهمن ماه برگزار می‌شود، مورد داوری نهایی قرار خواهند گرفت.

تیم‌ های برتر علاوه بر دریافت جوایز نقدی تا ۲۰۰ میلیون ریال، از حمایت‌ های ویژه ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی و استقرار در مرکز نوآوری مؤسسه کهریزک بهره‌مند خواهند شد.