امضاء موافقت اصولی راه اندازی سرای سالمندان هنرمند

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بهزیستی کشور، رئیس سازمان بهزیستی کشور اظهار داشت: موضوع فعالیت فرهیختگان سالمند مهمترین برنامه های سازمان بهزیستی است که از سال گذشته توجه ویژه ای در این خصوص شده است.  رئیس سازمان بهزیستی کشور به راه اندازی دبیرخانه شورای ملی سالمندان در سازمان بهزیستی اشاره کرد […]

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بهزیستی کشور، رئیس سازمان بهزیستی کشور اظهار داشت: موضوع فعالیت فرهیختگان سالمند مهمترین برنامه های سازمان بهزیستی است که از سال گذشته توجه ویژه ای در این خصوص شده است. 


رئیس سازمان بهزیستی کشور به راه اندازی دبیرخانه شورای ملی سالمندان در سازمان بهزیستی اشاره کرد و گفت: با راه اندازی این دبیرخانه خدمات ارائه شده به سالمندان منظم تر و کامل تر خواهد شد.

 هاشمی با اشاره به اعلام آمادگی سازمان بهزیستی برای حمایت از سالمندان هنرمند گفت: در همین زمینه سازمان بهزیستی تفاهم نامه ای را با عزت اله انتظامی بعنوان نماینده هنرمندان امضاء خواهد کرد که در همین راستا بنا داریم در ۲ فاز برنامه ریزی شده خدمات خود را به سالمندان هنرمند ارائه کنیم. 

هاشمی اضافه کرد: در فاز اول یک سرای سالمندان در تهران و در یکی از مناطق قیطریه،دولت یا پاسداران ویژه هنرمندان راه اندازی خواهد شد که بنا داریم این سرای سالمندی را تا پایان اردیبهشت ۹۲ افتتاح کنیم. 

رئیس سازمان بهزیستی کشور به ظرفیت در نظر گرفته شده در سرای سالمندان هنرمند اشاره کرد و گفت: تمهیداتی برای نگهداری ۵۰ نفر از هنرمندان در این مجموعه پیش بینی شده است.

 هاشمی در ادامه به فاز بعدی تفاهم نامه امضاء شده با عزت اله انتظامی بعنوان نماینده هنرمندان اشاره کرد و افزود: تشکیل بنیاد فرهیختگان یکی دیگر از برنامه های سازمان است ضمن اینکه بنا داریم در آینده نزدیک مجتمع تخصصی سالمندی را با مشارکت هنرمندان افتتاح کنیم. 

hasheeemii

در ادامه این مراسم عزت اله انتظامی با بیان اینکه احساس خوبی را برای امضاء این تفاهم نامه با سازمان بهزیستی دارم گفت: دغده های زیادی را طی این سالها برای کمک به همکارانم و دیگران داشته ام و از کودکی این موضوع در درون من شکل گرفته است. 

وی تصریح کرد: وقتی نگاه می کنم همکارانم بعد از مدتها کار و تلاش از کار افتاده و در منزل می مانند ناراحت شده و دوست دارم کاری برای آنها کنم.

 این هنرمند کشورمان اضافه کرد: زمانی که بهزیستی آمادگی خود را برای امضاء این تفاهم نامه اعلام کرد اشک از چشمهایم جاری شد و امیدوارم با راه اندازی این سرای سالمندان بتوانیم خدمات خوبی را به جامعه هنرمند ارائه کنیم.