۱۴۰ برنامه سلامت محور در محلات شمال تهران اجرا می شود

ایرانا:به مناسبت هفته سالمند، بیش از ۱۴۰ برنامه فرهنگی ، اجتماعی ، آموزشی و … با محوریت ارتقاء سلامت سالمندان در محلات شمال تهران در حال اجراست. [divider] به گزارش ایرانا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک تهران، سپیده خوشبین مدیر اداره سلامت شهرداری این منطقه با بیان مطلب فوق اظهار داشت: امسال […]

ایرانا:به مناسبت هفته سالمند، بیش از ۱۴۰ برنامه فرهنگی ، اجتماعی ، آموزشی و … با محوریت ارتقاء سلامت سالمندان در محلات شمال تهران در حال اجراست.

[divider]

به گزارش ایرانا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک تهران، سپیده خوشبین مدیر اداره سلامت شهرداری این منطقه با بیان مطلب فوق اظهار داشت: امسال از سوی سازمان جهانی بهداشت (W.H.O) شعار روز سالمند ” سالمندان چه می گویند؟”  اعلام شده است بر همین اساس برنامه های ویژه هفته سالمند در سطح محلات ۲۶ گانه شمال تهران  با برگزاری همایش و دوره های آموزشی ویژه سالمندان و خانواده ها، اجرای مسابقات فرهنگی، آموزشی و ورزشی، راه اندازی پایگاه های ویژه ارائه خدمات سلامت، برگزاری تورهای آموزشی- گردشگری و… در حال اجراست.

وی بازدید از سراهای سالمندان را از دیگر برنامه های اجرایی دانست و گفت: در این هفته با سالمندان سطح منطقه   به ویژه خانواده های معظم شهدا و جانبازان دیدار می شود و از سالمندان فعال، نخبه و شهروندان ارشد منطقه تقدیر و تجلیل می شود.

خوشبین تهیه و توزیع اقلام آموزشی، برگزاری جشن های ویژه، تقدیر از دبیران محلی و منطقه ای، اجرای برنامه های فرهنگی- هنری، سخنرانی علمی و ارسال پیامک با مضمون شعارهای سلامت را از اصلی ترین برنامه های خانه های سلامت محلات ۲۶ گانه منطقه یک در این هفته دانست.

مدیر اداره سلامت شهرداری منطقه یک با اعلام اینکه در این هفته و به منظور ارتقاء سطح سلامت سالمندان اولین مرکز حرکت، سلامت و نشاط الکترونیکی (حسنا) شهر تهران ویژه سالمندان در منطقه یک افتتاح می شود، افزود: این مرکز در روز چهارشنبه ۱۰مهرماه در بوستان شطرنج با حضور مدیران شهری  افتتاح و آماده ارائه خدمات ویژه سلامت و بهداشت به سالمندان می شود.