دستگاه‌های اجرایی برای راه‌اندازی خانه‌های سالمندان تلاش کنند

سید نبی رسولی فرماندار ابرکوه از دستگاه‌های اجرایی خواست برای راه‌اندازی خانه‌های سالمندان شهرستان ابرکوه تمام تلاش خود را به کار گیرند.

سید نبی رسولی فرماندار ابرکوه از دستگاه‌های اجرایی خواست برای راه‌اندازی خانه‌های سالمندان شهرستان ابرکوه تمام تلاش خود را به کار گیرند.

به گزارش خبرگزاری فارس از ابرکوه، سید نبی رسولی، صبح امروز در جلسه شورای مشارکت‌های مردمی بهزیستی و در جمع مسئولان و خیران با اشاره به اینکه فعالیت‌های ارزنده‌ای در این زمینه در ابرکوه توسط خیرین در دست اقدام است، اظهار داشت: یکی از دغدغه‌ها و نیاز ابرکوه به خانه‌های سالمندان است و به دلایل زیادی توجه به این مراکز در شهرستان را باید جدی گرفت.

وی افزود: در حال حاضر دو خانه سالمندان در ابرکوه در حال احداث است که باید قدردان زحمات خیرانی که در این راستا تلاش می‌کنند، باشیم.

رسولی ادامه داد: در خانه سالمندان اسفندآباد ۹۵ درصد کار انجام شده است و خیری که در حال ساخت این مرکز است، درخواستی از ادارات داشته تا بقیه کار را نیز به اتمام برساند.

فرماندار ابرکوه خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه ورودی این مرکز خاکی است، تقاضا شده که بلواری در این ورودی ایجاد شود که مقدمات احداث این بلوار فراهم شده است و برای آسفالت آن نیز باید شورای اسلامی روستای اسفندآباد، دهیاری، بنیاد مسکن و دیگر دست‌اندرکاران سریع‌تر تلاش کنند تا این مرکز به بهره‌برداری برسد.

small-1
رسولی ادامه داد: ایجاد این مرکز کار ارزشمندی است که می‌تواند کل بخش بهمن را از خدمات خود بهره‌مند کند.

وی با اشاره به در دست ساخت بودن خانه سالمندان ابرکوه نیز خاطر نشان کرد: خیرانی که برای این کار قدم برداشته‌اند، اعتبارات خوبی را به این منظور اختصاص داده‌اند و حدود هزار متر زیربنا به همین منظور در نظر گرفته شده است که در حال اضافه کردن همین متراژ به زیربنا نیز هستند.

این مسئول افزود: زیرساخت‌ها نیز فراهم شده و همکاری بیشتر دستگاه‌های ذی‌ربط را می‌طلبد که باعث دلگرمی بیشتر بانیان این کار خیر شوند و اقدامات مربوط به واگذاری زمین به این مرکز، باید با جدیت بیشتری از سوی مسئولان دنبال شود که خوشبختانه قول‌های مساعدی نیز برای همکاری داده شده است.