تکمیل خانه سالمندان محلات نیازمند کمکهای مردمی ست

در بازدید فرماندار و تعدادی از مسئولین شهرستان از خانه سالمندان امام جواد(ع) مطرح شد که تکمیل خانه سالمندان محلات نیازمند کمک ۱۰ میلیارد مردم و خیرین است.

در بازدید فرماندار و تعدادی از مسئولین شهرستان از خانه سالمندان امام جواد(ع) مطرح شد که تکمیل خانه سالمندان محلات نیازمند کمک ۱۰ میلیارد مردم و خیرین است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح محلات، خانه سالمندان محلات با ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی در زمینی به مساحت ۲۴ هزار متر مربع و با بیش از ۲۵۰۰ متر زیر بنا در حال ساخت می‌باشد که تمامی هزینه های صورت گرفته تا کنون از محل کمک های مردمی تامین شده است و تکمیل، تجهیز و بهره برداری از آن نیازمند کمک ۱۰ میلیارد ریال خیرین و مردم میباشد.

 در بازدیدی که فرماندار و جمعی از مسئولین شهرستان و اعضای هیئت مدیره خانه سالمندان محلات از محل احداث این پرژه داشتند، ربانی امام جمعه محلات با اشاره به احادیث و روایات گفت: بهترین کار فرزندان در حق پدر و مادر نگهداری از آنها در زمان بیماری و پیری است اما این موضوع نیاز به ساخت خانه های سالمندان جهت نگهداری از سالمندان که نیازمند نگهداری در محیط های همانند خانه سالمندان هستند را منتفی نمی‌کند.

1420610340_dsc_0326

مهدیزاده، مهندس اجرایی ساخت خانه سالمندان امام جواد(ع) محلات در خصوص این پرژه گفت: جهت ساخت این مجموعه بازدیدهای فراوانی از خانه های سالمندان استان و دیگر نقاط کشور داشتیم و پس از جمع بندی نقاط قوت و ضعف آنها طرح اجرایی این پروژه را آماده و در حال ساخت آن هستیم که تمامی هزینه های آن توسط خیرین پرداخت شده است و حتی زمین احداث این مجموعه توسط کی از خیرین محلاتی اهداء شده است و تکمیل، تجهیز و بهره برداری کامل از این مجموعه نیز نیازمند ۱۰ میلیارد ریال هزینه است که تامین نیازمندی های آن نیز با مساعدت مسئولین و خیرین تامین خواهد شد.