تشرف ۴۰ هزار سالمند به حرم مطهر امام رضا(ع)

تشرف ۴۰ هزار سالمند سراسرکشور به حرم مطهر امام رضا (ع) با عنوان طرح یا معین الضعفا آغاز شد.  [divider] به گزارش خبرگزاری اهل‏بیت(ع) ـ ابنا ـ معاون اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضوی امروز ـ یکشنبه ۱۷ شهریور ـ در حاشیه تشرف نخستین گروه ۵۰۰ نفره از این سالمندان به حرم رضوی […]

تشرف ۴۰ هزار سالمند سراسرکشور به حرم مطهر امام رضا (ع) با عنوان طرح یا معین الضعفا آغاز شد. 

[divider]

به گزارش خبرگزاری اهل‏بیت(ع) ـ ابنا ـ معاون اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضوی امروز ـ یکشنبه ۱۷ شهریور ـ در حاشیه تشرف نخستین گروه ۵۰۰ نفره از این سالمندان به حرم رضوی گفت: در این طرح در دهه کرامت رضوی ۴۰ هزار نفر از سراسر کشور که توانایی لازم برای تشرف را ندارند در ۲۹ گروه به زیارت مرقد منور حضرت امام رضا(ع) مشرف می شوند.

محمود ممتاز افزود: در این طرح علاوه بر سالمندان، امکان حضور قشرهای آسیب‌پذیر جامعه مانند مددجویان شهرستانی کمیته امداد و بهزیستی، بیماران خاص سرطانی، هموفیلی، ام اس و دیالیزی، فراهم شده است.

وی گفت : در حرم مطهر رضوی خدمتگزاران بخش صندلی چرخدار آن‌ها را برای زیارت و بهره‌مندی از برنامه‌های متنوعی که تدارک دیده شده است همراهی می کنند.

شرکت در مراسم مداحی و مولودی خوانی اهل بیت(ع) در رواق های حرم رضوی ، قرائت زیارت امین الله و پذیرایی در مهمان‌سرای حضرت بخشی از برنامه های اجرایی اطرح معین الضعفا است.

۱۶ تا ۲۶ شهریور از میلاد حضرت معصومه(س) تا میلاد ثامن الحجج(ع) دهه کرامت نامگذاری شده است