حضور عضو شورای شهر تهران در جمع سالمندان کهریزک

عضو شورای شهر تهران و رییس ستاد ساماندهی فعالیت سازمانهای مردم نهاد تهران، همزمان با میلاد حضرت زینب کبری (س) اسوه صبر و استقامت و به مناسبت روز احسان و نیکوکاری در آسایشگاه خیریه کهریزک حضور یافت . به گزارش زندگی  راستگو ضمن بازدید از بخشها، عیادت و دلجویی از معلولان و سالمندان از نزدیک […]

عضو شورای شهر تهران و رییس ستاد ساماندهی فعالیت سازمانهای مردم نهاد تهران، همزمان با میلاد حضرت زینب کبری (س) اسوه صبر و استقامت و به مناسبت روز احسان و نیکوکاری در آسایشگاه خیریه کهریزک حضور یافت .

به گزارش زندگی  راستگو ضمن بازدید از بخشها، عیادت و دلجویی از معلولان و سالمندان از نزدیک با نحوه خدمت رسانی در این محل و همچنین زندگی سالمندان آشنا و با اهدا گل به مددجویان با آنان گفتگو کرد.

وی طی نشستی با مسئولین آسایشگاه خیریه کهریزک خود را به عنوان یک عضو داوطلب در این موسسه معرفی نمود و افزود: همکاری بنده با این موسسه به صورت داوطلبانه و به صورت مستمر ادامه خواهد داشت.

5252

وی تصریح کرد: همدلی و همراهی معلولین و سالمندان رایکی از وظایف انسانی خود دانست و از تمامی کارکنان و مسئولین خدمت رسان به این قشر خاص سپاسگذاری نمود.

عضو هیات رییسه شورای شهر تهران با ابراز خرسندی نسبت به حضور درکنار جمع اهالی کهریزک گفت: شورای شهر تهران خواستار برقراری تعامل هرچه بیشتر بین شورا و موسسه خیریه کهریزک را دارد.

در این نشست دکتر حسن احمدی مدیر عامل و محمد رضا صوفی نژاد قائم مقام مدیر عامل در موسسه خیریه کهریزک حضور داشتند و ضمن معرفی این موسسه، در این نشست ایشان را به عنوان یک عضو نیکوکار موسسه خیریه کهریزک خواندند و به ایشان یک کارت نیکوکاری اختصاص دادند