آغاز ثبت‌نام طرح آموزشی مراقبت از سالمندان و معلولان جسمی حرکتی

مدیر اجرایی دوره‌های تربیت مراقب سالمندان و معلولان جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران، از آغاز ثبت نام طرح آموزشی مراقبت از سالمندان و معلولان جسمی حرکتی در سراسر کشور خبر داد و گفت: علاقه‌ مندان تا امروز ۲۰ بهمن ماه سال جاری فرصت دارند در این دوره‌های آموزشی ثبت‌ نام کنند. علی صحرایی در گفت‌وگو […]

مدیر اجرایی دوره‌های تربیت مراقب سالمندان و معلولان جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران، از آغاز ثبت نام طرح آموزشی مراقبت از سالمندان و معلولان جسمی حرکتی در سراسر کشور خبر داد و گفت: علاقه‌ مندان تا امروز ۲۰ بهمن ماه سال جاری فرصت دارند در این دوره‌های آموزشی ثبت‌ نام کنند.

علی صحرایی در گفت‌وگو با خبرنگار«دانشگاهی» ایسنا -منطقه دانشگاه علوم پزشکی تهران، افزود: در این طرح، واحدهای جهاد دانشگاهی در سراسر کشور ضمن هماهنگی با اداره کل بهزیستی استان مربوطه، نسبت به اجرای این دوره آموزشی در قالب یک دوره ۲۴ ساعته تا پایان سال جاری اقدام می‌کنند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: این مرحله اولین گام از همکاری‌های جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران و سازمان بهزیستی کشور در امور توانبخشی در حوزه سالمندان، معلولان جسمی حرکتی، بیماران روانی مزمن و معلولان ذهنی است که در آن دوره‌های آموزشی به صورت ۴ روز ۶ ساعته و در برخی واحدها در قالب ۶ روز ۴ ساعته برگزار می شود.

1(6)
مدیر اجرایی دوره های تربیت مراقب سالمندان و معلولان جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران در ادامه بیان کرد: تمامی مراقبان و بهیاران مراکز غیردولتی شبانه روزی توانبخشی، مراقبت سالمندان، معلولان جسمی حرکتی و نیز فراگیران آزاد متقاضی فعالیت در این دوره‌ها شرکت می کنند و کسانی که با موفقیت این دوره را به پایان رسانند گواهینامه پایان دوره مشترک سازمان بهزیستی کشور و جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران را دریافت خواهند کرد.

بر اساس این گزارش، علاقه مندان تهرانی جهت شرکت در این دوره تا امروز ۲۰ بهمن ماه جاری فرصت دارند به ساختمان شماره ۲ آموزش جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران واقع در میدان انقلاب، روبروی درب اصلی دانشگاه تهران، خ فخر رازی، خ شهدای ژاندارمری غربی، پلاک ۷۵ مراجعه کنند و یا با شماره تلفن ۶۶۴۷۹۵۲۰ تماس بگیرند. همچنین متقاضیان در شهرستان‌ها نیز جهت ثبت نام در این دوره‌ها می توانند به جهاد دانشگاهی واحد استان خود و یا به سایت www.jdtums.ac.ir مراجعه کنند.