تشکیل کارگروه رسیدگی به معیشت بازنشستگان

رئیس کانون عالی بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی ضمن پیش بینی افزایش ۱۸درصدی حقوق بازنشستگان در سال آینده از تشکیل کارگروهی برای رسیدگی به وضعیت حقوقی بازنشستگان و مستمری بگیران خبر داد. علی ‌اصغر بیات در گفت ‌و گو با خبرنگار اجتماعی پانا، در توضیح این مطلب اظهار داشت: این کارگروه به منظور بررسی وضعیت معیشتی […]

رئیس کانون عالی بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی ضمن پیش بینی افزایش ۱۸درصدی حقوق بازنشستگان در سال آینده از تشکیل کارگروهی برای رسیدگی به وضعیت حقوقی بازنشستگان و مستمری بگیران خبر داد.

علی ‌اصغر بیات در گفت ‌و گو با خبرنگار اجتماعی پانا، در توضیح این مطلب اظهار داشت: این کارگروه به منظور بررسی وضعیت معیشتی و همچنین حقوقی بازنشستگان شکل گرفته که نمایندگان سازمان تامین اجتماعی و همچنین کانون بازنشستگان در آن عضو هستند.

رئیس کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی در پاسخ به این سوال که پیش بینی افزایش حقوق بازنشستگان در سال آینده به چه میزان است، گفت: حقوق فعلی این افراد با توجه به نرخ تورم، کفاف هزینه های زندگی آن ها را نمی دهد.

این مقام مسئول تصریح کرد: انتظار جامعه بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی این است که با توجه به اینکه در حال حاضر که لایحه بودجه سال ۹۳ در مجلس در حال بررسی است، نمایندگان حمایت بیشتری را از بازنشستگان انجام دهند.

وی خاطرنشان کرد: البته پیش بینی ما برای افزایش حقوق مستمری بگیران و بازنشستگان برای سال آینده ۱۸ درصد است اما این افزایش با توجه به هزینه های سنگین زندگی خیلی اندک خواهد بود.