راه اندازی بنیاد فرزانگان کار ارزشمندبرای تامین نیازهای سالمندان است

مدیرعامل بنیاد فرزانگان گیلان با تاکید بر ضرورت توجه به سالمندان گفت: راه اندازی بنیاد ملی فرزانگان، کاری مهم و ارزشمند برای توجه و تامین نیازهای روحی و جسمی سالمندان است.به گزارش ایرنا، ˈابراهیم شکری ˈ روز پنجشنبه در جلسه تخصصی در ارتباط با منزلت و جایگاه سالمندان در سالن کنفرانس دکتر خزائلی بهزیستی استان […]

مدیرعامل بنیاد فرزانگان گیلان با تاکید بر ضرورت توجه به سالمندان گفت: راه اندازی بنیاد ملی فرزانگان، کاری مهم و ارزشمند برای توجه و تامین نیازهای روحی و جسمی سالمندان است.به گزارش ایرنا، ˈابراهیم شکری ˈ روز پنجشنبه در جلسه تخصصی در ارتباط با منزلت و جایگاه سالمندان در سالن کنفرانس دکتر خزائلی بهزیستی استان گیلان در رشت افزود: بنیاد فرزانگان طرح کشوری که با هدف ساماندهی وضعیت فرهنگی و اجتماعی سالمندان در استان ها راه اندازی می شود.

وی با بیان این که بنیاد فرزانگان در استان گیلان زیر نظر بهزیستی راه اندازی شده، اظهار داشت: این بنیاد در کنار بهزیستی برای ارایه خدمات به سالمندان فعال شده است.

مدیرعامل بنیاد فرزانگان استان گیلان خاطرنشان کرد: ارایه خدمات و برنامه های مختلف فرهنگی، هنری، ورزشی، تفریحی و پزشکی به سالمندان از فعالیت های این بنیاد است.

وی سالمندان را سرمایه های اجتماعی کشور نام برد و تصریح کرد: سالمندان از تجربه ها و اندوخته های ارزشمندی برخوردارند که بایستی از آن به خوبی بهره برد.

وی با بیان اینکه امید به زندگی در جمهوری اسلامی ایران در راستای ارتقاء بهداشت، تغذیه و بهبود شرایط زندگی افزایش یافته، یاد آور شد: افزایش امید به زندگی سالمندی را نیز به همراه دارد.

جلسه تخصص در ارتباط با منزلت و جایگاه سالمندان با هدف تامین رفاه و نیازهای روحی و جسمانی و ارایه خدمات به این قشر روز پنجشنبه در سالن بهزیستی استان گیلان در رشت برگزار شد.

در این جلسه نمایندگان ۱۷ اداره کل استان گیلان حضور داشتند که هر یک پیشنهادات و میزان خدمات رسانی دستگاه مربوطه خود به سالمندان را ارایه دادند.