اجرای برنامه‌های فرهنگی برای سالمندان آسایشگاه کهریزک

مدیرعامل آسایشگاه کهریزک اجرای برنامه‌های فرهنگی و دینی را در آسایشگاه کهریزک ارتقای امید به زندگی سالمندان دانست و گفت: در آموزه‌های دینی ما تاکید ویژه‌ای شده است که به سالمندان تکریم و احترام شود و در واقع می‌توان گفت، بدترین خانه‌ها از بهترین آسایشگاه‌ها شایسته‌تر است. [divider] محمدرضا صوفی‌نژاد روز دوشنبه در جشنواره بازی‌های […]

مدیرعامل آسایشگاه کهریزک اجرای برنامه‌های فرهنگی و دینی را در آسایشگاه کهریزک ارتقای امید به زندگی سالمندان دانست و گفت: در آموزه‌های دینی ما تاکید ویژه‌ای شده است که به سالمندان تکریم و احترام شود و در واقع می‌توان گفت، بدترین خانه‌ها از بهترین آسایشگاه‌ها شایسته‌تر است.
[divider]
محمدرضا صوفی‌نژاد روز دوشنبه در جشنواره بازی‌های بومی-محلی جوانان که برای نخستین بار در آسایشگاه کهریزک برگزار شد، اظهار داشت: معمولا در مناسبت‌های خاص همچون اعیاد ماه مبارک رمضان و همچنین ماه محرم مسئولان آسایشگاه کهریزک برنامه‌های مختلفی را برای سالمندان و معلولان برگزار می‌کنند. وی هدف از اجرای برنامه‌های فرهنگی و دینی را در آسایشگاه کهریزک ارتقای امید به زندگی دانست و گفت:‌ به دلیل اینکه جمعیت هدف ما سالمندان هستند و این افراد دور از خانه خود زندگی می‌کنند ما نیز سعی می‌کنیم با اجرای برنامه‌های متعدد اوقات خوبی را برای آنها فراهم کنیم.

صوفی‌نژاد بیان داشت: ما در این فضا سعی و تلاش‌مان این است که سالمندان را از تخت خارج کرده و به سمت امید به زندگی و شادی و نشاط ببریم.

مدیرعامل آسایشگاه کهریزک تاکید کرد: بدترین خانه‌‌ها از بهترین آسایشگاه‌ها شایسته‌تر است و آن هم به دلیل این است که افرادی که در دوران سالمندی به سر می‌برند نیازمند مراقبت‌های شدیدتری هستند.

وی اضافه کرد: در آموزه‌های دینی ما به انسان‌های سالمند و احترام به آنها تاکید ویژه‌ای شده چرا که این افراد زمانی در خانواده و جامعه خود افراد تاثیرگذار بودند و هم اکنون جزء مددجویان جامعه محسوب شده‌اند.

صوفی‌نژاد ادامه داد: کهریزک ایستگاه قبل از رسیدن به بهشت زهرا برای مددجویان نیست چرا که هدف ما ایجاد فضای پرنشاط برای سالمندان و مددجویان است.