واریز افزایش حقوق بازنشستگان تا پایان خرداد

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از واریز افزایش ۲۵ درصدی حقوق بازنشستگان تا پایان خرداد خبرداد. اسداله عباسی در حاشیه برگزاری جشنواره علی‌اکبر(ع) که با حضور وزیر ورزش و جوانان و رئیس سازمان بهزیستی کشور و جمعی از معاونین و مدیران بهزیستی در تالار زیتون برگزار شد، اظهارداشت: تاشکیل شورای عالی معلولان یکی از […]

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از واریز افزایش ۲۵ درصدی حقوق بازنشستگان تا پایان خرداد خبرداد.

اسداله عباسی در حاشیه برگزاری جشنواره علی‌اکبر(ع) که با حضور وزیر ورزش و جوانان و رئیس سازمان بهزیستی کشور و جمعی از معاونین و مدیران بهزیستی در تالار زیتون برگزار شد، اظهارداشت: تاشکیل شورای عالی معلولان یکی از اهداف وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان بهزیستی بوده که به زودی این شورا فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

وی تصریح کرد: تمامی برنامه‌ها و اهداف جامعه هدف بهزیستی در این شورا تدوین و نهایی خواهد شد.  عباسی خاطرنشان کرد: یکی دیگر از برنامه‌های امسال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و بهزیستی، پرداخت حق پرستاری معلولان ضایع نخاعی است که در منزل نگهداری می‌شوند. وی گفت: بهزیستی موظف شده است هزینه پرستاری این معلولان را به طور ۱۰۰ درصد پرداخت کند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ادامه با اشاره به اینکه با برنامه‌ریزی انجام شده، افزایش ۲۵ درصدی حقوق بازنشستگان تا پایان خرداد پرداخت خواهد شد، گفت: رایزنی‌های لازم در این زمینه انجام شده و هیچ مشکل اعتباری وجود ندارد.

عباسی خاطرنشان کرد: یکی دیگر از برنامه‌های امسال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، افزایش حق مسکن و اولاد کارگران است که این موضوع در شورای عالی کار پیگیری می‌شود. وی در پایان در پاسخ به این پرسش که خط فقر در حال حاضر چه میزان است، گفت: این موضوع را باید از مرکز آمار پرسید.