با همکاری رهپا

استارت‌آپ‌های حوزه سالمندان در کارخانه نوآوری آمپر گرد هم آمدند

مدیران استارت‌آپ‌های حوزه سالمندانی با هدف جذب ایده‌های استارت آپی در کارخانه نوآوری و صنایع خلاق آمپر گرد هم آمدند.

به گزارش دبیرخانه شورای ملی سالمندان کشور به نقل از خبرگزاری علم و فناوری آنا، دمودی با هدف جذب ایده‌های استارت آپی ۲۷ آذر در کارخانه نوآوری و صنایع خلاق آمپر برای استارت‌آپ‌های حوزه سالمندان توسط حمایت صندوق پژوهش وفناوری صنایع خلاق برگزار شد.

این رویداد، متشکل از ۱۱ تیم استارت آپی بود که در مرحله پیش‌شتاب‌دهی قرار دارند و آماده جذب اولین راند سرمایه گذاری خود هستند. استارت‌آپ‌های حاضر در این رویداد در حوزه‌های سلامت و سالمندی با موضوعات پایداری درآمد و مدیریت مالی سالمندان، تغذیه، دارو و درمان سالمندان، چالش‌های نگهداری در منزل، آموزش و مهارت‌افزایی سالمندان برای حضور موثرتر در جامعه، ورزش، سفر و تفریحات روزانه سالمندان و مباحث روحی و روانی سالمندان (هنر و بازی‌درمانی)فعالیت داشتند.

تیم‌های برگزیده این رویداد از طریق پذیرش در شتاب‌دهنده آمپر لایف خدماتی همچون در اختیار قراردادن فضای فیزیکی برای کار، شرکت در فرآیند شتاب‌دهی، کمک به تجاری‌سازی، خدمات آموزشی و مشاوره، فراهم کردن فناوری‌ها و تجهیزات مختلف، سرمایه‌گذاری تا سقف ۵ میلیارد تومان، تامین زیر‌ساخت‌های مورد نیاز برای توسعه بهره‌مند خواهند شد.

این رویداد در دو بخش مجازی و حضوری به طور همزمان و با همکاری رهپا برگزار شد.