همایش بهداشت روان ویژه سالمندان در هنرستان مشکی ناحیه دو

همایش بهداشت روان ویژه سالمندان در هنرستان مشکی ناحیه دو برگزارشد. [divider] به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش ناحیه دو یزد، مدیرآموزش وپرورش ناحیه دویزد در این همایش اظهار داشت: امسال هفته بهداشت و روان با نگاه ویژه ای به سالمندان و با شعار نشاط برای سالمندی نامگذاری شده است. محمد مهدی فلاحتی به […]

همایش بهداشت روان ویژه سالمندان در هنرستان مشکی ناحیه دو برگزارشد.
[divider]
به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش ناحیه دو یزد، مدیرآموزش وپرورش ناحیه دویزد در این همایش اظهار داشت: امسال هفته بهداشت و روان با نگاه ویژه ای به سالمندان و با شعار نشاط برای سالمندی نامگذاری شده است.

محمد مهدی فلاحتی به دانش آموزان تاکید کرد: تکریم سالمندان وظیفه ای است که شما در تمام مراحل زندگیتان باید به آن توجه ویژه داشته باشید.

وی افزود: زیرساخت های اولیه برای تردد و زندگی سالمندان در شهر یزد بسیار محدود می باشد و وضعیت شهراز لحاظ ترافیک ، تردد و فرهنگ عمومی جامعه به گونه ای است که حضور سالمند در اجتماع را با مشکل روبرو نموده است.

فلاحتی ایجاد رشته مددیاری سالمندان درهنرستان مشکی را یک قدم در جهت بهبود وضعیت سالمندان بیان کرد و گفت : امیدوارم دانش آموختگان در این رشته آموخته های خود را با برنامه ریزی به مرحله اجرا در آورند و شهر را آرام آرام برای پذیرش سالمندان آماده کنند.

از دیگر سخنرانان این همایش دکتر جلال مجیبیان بود که با بیان خاطراتی از زندگی خود تجربه ها و اندوخته هایخود را در اختیار دانش آموزان گذاشت تاره توشه ای برای هنرجویان این رشته باشد.

لازم به ذکر است در پایان این همایش از دکتر جلال مجیبیان به عنوان سالمند فرهیخته استان تجلیل شد.

گفتنی است در حاشیه این همایش نمایشگاه عکس سالمندان برپا بود که مدعوین از آن دیدار کردند.