یک دیدار آسمانی + تصاویر

 دانش آموزان دبیرستان خضراء شهر بازرگان از سرای سالمندان نیکوکاران ماکو بازدید کردند. به گزارش خبرگزاری پانا، در راستای گرامیداشت هفته بهداشت روان و آموزش مهارتهای زندگی از جمله احترام به پدر و مادر و بزرگترها دانش آموزان دبیرستان خضراء بازرگان همراه با مدیر آموزشگاه خود  از سرای سالمندان شهرستان ماکو  بازدید کرده و جویای […]

 دانش آموزان دبیرستان خضراء شهر بازرگان از سرای سالمندان نیکوکاران ماکو بازدید کردند.

به گزارش خبرگزاری پانا، در راستای گرامیداشت هفته بهداشت روان و آموزش مهارتهای زندگی از جمله احترام به پدر و مادر و بزرگترها دانش آموزان دبیرستان خضراء بازرگان همراه با مدیر آموزشگاه خود  از سرای سالمندان شهرستان ماکو  بازدید کرده و جویای احوال سالمندان شدند.

این دیدار که به مناسبت گرامیداشت هفته بهداشت روان  در سرای سالمندان این شهرستان برگزار شد مدیر و دانش آموزان با اهداء گل و شیرینی از مادارن این سرا دیدار کردند.

عزیزپور مدیر و نماینده امور بانوان مدیریت آموزش و پرورش ماکو  با بیان اینکه در این دیدار صمیمانه، شادی و خرسندی از دلجویی دیدارکنندگان در چهره های این مادارن سالمند آشکار بود ؛ اظهار داشت: تکریم بزرگترها در فرهنگ و آموزه های دینی ما مورد تأکید است.

وی افزود: مادران سالمندان ذخایر هر جامعه هستند که نسل جوان می تواند از تجربیات آنان برای کلیه امورات زندگی نهایت بهره را ببرد.

 

 download-n