اجرای ۳۰۰ پروژه دوستدار سالمند در شهرهای آمریکا

به گزارش دبیرخانه شورای ملی سالمندان کشور، به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، انجمن بازنشستگان آمریکا (AARP) به‌تازگی بیش از ۳۰۰ پروژه شهری را با هدف ایجاد جوامع سالم برای سالمندان در سراسر کشور به راه انداخته است که شامل سرمایه‌گذاری ۳.۶ میلیون دلاری در حوزه‌های مسکن، حمل‎‌ونقل، دسترسی به اینترنت، تنوع، برابری و شمول می‌شود. […]

به گزارش دبیرخانه شورای ملی سالمندان کشور،

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، انجمن بازنشستگان آمریکا (AARP) به‌تازگی بیش از ۳۰۰ پروژه شهری را با هدف ایجاد جوامع سالم برای سالمندان در سراسر کشور به راه انداخته است که شامل سرمایه‌گذاری ۳.۶ میلیون دلاری در حوزه‌های مسکن، حمل‎‌ونقل، دسترسی به اینترنت، تنوع، برابری و شمول می‌شود.

ایجاد مکان‌های عمومی پر جنب و جوش، بهبود زیرساخت‌های شهری، احداث مسکن مقرون‌به‌صرفه، امدادرسانی در بلایا، ترویج مشارکت مدنی، ایجاد باغ‌های پیاده‌روی و برنامه‌های بهداشتی از جمله پروژه‌هایی است که برای سالمندان در نظر گرفته شده است.

هرکدام از طرح‌ها بنابر نیازسنجی سالمندان در مناطق مختلف انجام خواهد شد. برای مثال در کالیفرنیا، شارژرهای خورشیدی سیار به ساکنان سالمند اعطا می‌شود تا از آن‌ها هنگام بلایای طبیعی مانند زلزله و آتش‌سوزی برای دسترسی مطمئن به برق استفاده کرد.

در کارولینای شمالی نیز تغییرات محل زندگی متناسب با سن افراد مسن انجام خواهد شد و بر اساس آن داوطلبان محلی و آژانس‌های خدمات اجتماعی برای انجام تعمیرات و بهبود خانه فرد مسن، آموزش می‌بینند.

مدیر ارشد حمایت و مشارکت انجمن بازنشستگان آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کرد که این کمک‌ها همچنان منجر به تغییرات بلندمدت و مثبت در جوامع سراسر کشور می‌شود و این سازمان امیدوار است زندگی سالمندان را از طریق تغییرات ملموس بهبود ببخشد تا همه بتوانند با افزایش سن، ترقی را تجربه کنند.

اجرای ۳۰۰ پروژه دوستدار سالمند در شهرهای آمریکا