اجرای طرح مراقبان آموزش دیده در کرمانشاه

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه از اجرای طرح مراقبان آموزش دیده در منزل با هدف ارائه خدمات توانبخشی به معلولان بیمار و سالمندان خبر داد.  [divider] عبدالرضا میرزائیان صبح امروز در کارگاه آموزشی اجرای مراقبان آموزش دیده در منزل هدف از برگزاری این طرح را ارائه خدمات توانبخشی به معلولان بیمار و سالمندانی دانست که نیازمند گرفتن […]

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه از اجرای طرح مراقبان آموزش دیده در منزل با هدف ارائه خدمات توانبخشی به معلولان بیمار و سالمندان خبر داد.

 [divider]

عبدالرضا میرزائیان صبح امروز در کارگاه آموزشی اجرای مراقبان آموزش دیده در منزل هدف از برگزاری این طرح را ارائه خدمات توانبخشی به معلولان بیمار و سالمندانی دانست که نیازمند گرفتن خدمات توانبخشی هستند، اما امکان حضور در مراکز نگهداری و شبانه‌روزی را ندارند.

میرزائیان اظهار داشت: ارتقای سطح آگاهی و سلامت جسمی و روانی معلولان و خانواده‌های آنان نیز از مسائل مهم این طرح است.

به گفته مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه، این طرح ابتدا به‌صورت پایلوت در ۱۰ استان کشور اجرا شد و در حال حاضر در سایر استان‌هایی که آمادگی خود را برای اجرای آن اعلام کرده‌اند، برگزار می‌شود.

این مسئول تصریح کرد: اداره‌کل بهزیستی استان کرمانشاه با آموزش کامل مفاهیم علمی و عملی توانبخشی به مراقبان، شرط لازم برای انتخاب این افراد را گذراندن دوره مذکور و شرکت و قبولی در آموزش نهایی تلقی می‌کند.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه در پایان خاطرنشان کرد: مراقبان با ورود به منازل مددجویان، خدمات قابل انتظاری را ارائه می‌دهند.