سومین همایش سلامت و سالمندی در مجموعه اجتماعی و فرهنگی امام علی(ع)

 همزمان با روز جهانی سالمند، مجموعه اجتماعی و فرهنگی امام علی (ع) محل برگزاری سومین همایش علمی سلامت و سالمندی با موضوع “سالمندان چه می گویند؟” خواهد بود.  [divider] به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، حسین مرادی شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت: « جامعه جهانی به سمت […]

 همزمان با روز جهانی سالمند، مجموعه اجتماعی و فرهنگی امام علی (ع) محل برگزاری سومین همایش علمی سلامت و سالمندی با موضوع “سالمندان چه می گویند؟” خواهد بود. 

[divider]

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، حسین مرادی شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت: « جامعه جهانی به سمت سالمندی پیش می رود و کشور ما هم از این قاعده مستثنی نیست.

بر اساس آمارها، میزان جمعیت سالمندی کشور در حال افزایش است از طرفی امید به زندگی افزایش یافته و خدمات بهداشتی نیز به نحو مطلوب صورت می گیرد.

در این راستا اداره کل سلامت شهرداری تهران با تشکیل کانون سالمندان در سطح محله های تهران سعی کرده آموزش ها را بصورت مستقیم به سالمندان ارائه دهد. خوشبختانه اداره سلامت با این کار، مشارکت اجتماعی را افزایش داده و از ظرفیت های سالمندان در مدیریت شهری استفاده می کند.» 

وی افزود: « با هدف گرامیداشت روز جهانی سالمند، اداره سلامت منطقه ۲۲، ویژه برنامه هایی را برای شهروندان بخصوص سالمندان طی هفته جهانی سالمندان برگزار می کند که برپایی سومین همایش بزرگ سلامت و سالمندی با حضور مدیر کل سلامت شهرداری تهران در مجموعه اجتماعی و فرهنگی امام علی (ع) در تاریخ ۱۰ مهرماه از ساعت ۹ تا ۳۰/۱۱ صبح از جمله آنهاست.

ایراد سخنرانی علمی و برگزاری جشن با اجرای موسیقی گروه سالمندان ، تقدیر از دبیران کانونهای سالمندان، خیران سالمند، مسن ترین سالمند منطقه، ورزشکار نمونه سالمند و سالمند کارآفرین از جمله اقداماتی است که در خلال برگزاری این همایش صورت خواهد گرفت. »