تبریک به سالمندان با ارسال پیامک

رئیس خانه سلامت شهرداری منطقه ۲ گفت: امروز به مناسبت روز سالمند با ارسال پیامک به سالمندان و تبریک به آنان لبخند آنان را در این منطقه شکوفا خواهیم کرد. [divider] عباسی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: از برنامه های امروز که برای سالمندان این منطقه در نظر گرفته ایم مشاوره روانشناسی برای رفتار […]

رئیس خانه سلامت شهرداری منطقه ۲ گفت: امروز به مناسبت روز سالمند با ارسال پیامک به سالمندان و تبریک به آنان لبخند آنان را در این منطقه شکوفا خواهیم کرد.

[divider]

عباسی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: از برنامه های امروز که برای سالمندان این منطقه در نظر گرفته ایم مشاوره روانشناسی برای رفتار با سالمندان است که در خانه سلامت صادقیه برگزار می شود.

وی افزود: همچنین در مسجد انصار المهدی از سالمندان تست فشار خون و تست قند خون  نیز انجام می شود که این برنامه به صورت ۲ روزه در این مسجد برای آگاهی شهروندان از وضعیت جسمی خود صورت می گیرد.

رئیس اداره سلامت شهرداری منطقه ۲ در ادامه به کارگاه آموزشی تغذیه سالم در سالمندان اشاره کرد و گفت: این برنامه نیز در خانه سلامت شهرک قدس امروز برای شهروندان برگزار خواهد شد.

وی در ادامه اظهار داشت: همچنین ایستگاه سلامت غربالگری قند خون، فشار خون و مشاوره تغذیه امروز در ایستگاه تاکسیرانی فاز ۶ شهرک غرب برای عموم و استفاده آن ها برگزار می شود.