همدان/ تاسیس مرکز سالمندان درنهاوند

مدیرکل بهزیستی استان همدان از تاسیس مراکز شبانه‌روزی سالمندان در شهرستان‌های نهاوند و اسدآباد خبر داد. مدیرکل بهزیستی استان همدان از تاسیس مراکز شبانه‌روزی سالمندان در شهرستان‌های نهاوند و اسدآباد خبر داد. به گزارش ایسنا،”اکبر سوری” اظهار کرد: از شهرستان‌های نهاوند و اسدآباد درخواست‌هایی مبنی بر تاسیس مراکز شبانه‌روزی سالمندان داشته‌ایم که تا حدودی مقدمات […]

مدیرکل بهزیستی استان همدان از تاسیس مراکز شبانه‌روزی سالمندان در شهرستان‌های نهاوند و اسدآباد خبر داد.

مدیرکل بهزیستی استان همدان از تاسیس مراکز شبانه‌روزی سالمندان در شهرستان‌های نهاوند و اسدآباد خبر داد.

به گزارش ایسنا،”اکبر سوری” اظهار کرد: از شهرستان‌های نهاوند و اسدآباد درخواست‌هایی مبنی بر تاسیس مراکز شبانه‌روزی سالمندان داشته‌ایم که تا حدودی مقدمات کار آنها فراهم شده است.

وی ادامه داد: سیاست این سازمان مبنی بر نگهداری سالمند در کنار خانواده خود به عنوان ارشدهای جامعه است که در استان نیز اکثر قریب به اتفاق سالمندان در کنار خانواده‌های خود با حفظ حرمت سالمندی زندگی می‌کنند.

سوری تصریح کرد: مراکز سازمان بهزیستی با توجه به نیازهای این افراد از طریق ویزیت و مراقبت در منزل و مراکز روزانه سالمندی و برگزاری کلاس‌های آموزشی انجام وظیفه می‌کنند.

وی بیان کرد: سازمان‌های مردم نهاد سالمندی از جمله بنیاد فرزانگان و کانون برنادلان الوند برنامه‌های تفریحی، سیاحتی، زیارتی، شعر، سرود و موسیقی خود را تحت نظارت سازمان بهزیستی برای سالمندان اجرا می‌کنند.

مدیرکل بهزیستی استان با بیان اینکه ۳۰۰ نفر از سالمندان استان در مراکز شبانه‌روزی سالمندان نگهداری می‌شوند، افزود: در استان همدان، دو مرکز در شهرستان همدان و دو مرکز در شهرستان ملایر برای نگهداری سالمندان وجود دارد.