مسئول پایگاه اطلاع رسانی دبیرخانه

راه اندازی پورتال جدید دبیرخانه شورای ملی سالمندان

مجتبی سلگی مدیر وب سایت سازمان بهزیستی کشور و پایگاه اینترنتی دبیرخانه شورای ملی سالمندان با بیان این خبر گفت: در راستای اطلاع رسانی بموقع و رفع نیازهای ارتباطی شورای ملی سالمندان پایگاه اینترنتی دبیرخانه بنام www.SNCE.ir با طراحی جدید توسط شرکت آگرین و شرکت آنلاینر و همکاری و همفکری روابط عمومی و همچنین دفتر فناوری اطلاعات راه اندازی گردید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بهزیستی کشور به نقل از دبیرخانه شورای ملی سالمندان، مجتبی سلگی مدیر وب سایت سازمان بهزیستی کشور و پایگاه اینترنتی دبیرخانه شورای ملی سالمندان با بیان این خبر گفت: در راستای اطلاع رسانی بموقع و رفع نیازهای ارتباطی شورای ملی سالمندان پایگاه اینترنتی دبیرخانه بنام www.SNCE.ir با طراحی جدید توسط شرکت آگرین و شرکت آنلاینر و همکاری و همفکری روابط عمومی و همچنین دفتر فناوری اطلاعات راه اندازی گردید.

وی در ادامه افزود: پس از بروز مشکلات عدیده­ای در سایت سابق دبیرخانه شورا در خصوص مدیریت محتوا و ایرادهای برنامه نویسی در بدنه اصلی سایت به طور مثال قرار نگرفتن عکس در خبر و نشان ندادن آن در صفحه اصلی. پرسه سخت خبرگزاری و تایید اخبار در صف تایید و…. نیاز به طراحی مجدد پورتال احساس گردید که با برگزاری جلسه انفورماتیک در اواخر بهمن ماه ۹۱ تصمیم بر تغییر تیم مدیریت و همچنین ساختار سایت دبیرخانه گرفته شد.

مدیر وب سایت سازمان بهزیستی کشور ادامه داد: در اسفندماه ۹۱ و فروردین ماه ۹۲ تیم جدید مدیریت سایت، علیرغم تعطیلات نوروزی، شروع به کار کرده و توانستند با پشتکار درمدت کوتاهی پایگاه اینترنتی دبیرخانه شورای ملی سالمندان را با کمترین هزینه و همسطح با استاندارهای لازم یک سایت، طراحی مجدد و راه­ اندازی نمایند.

سلگی ادامه داد: این پورتال در حال حاضر دارای بخشهای متعددی و روز بروز در حال توسعه می­باشد.

مدیر پایگاه اینترنتی دبیرخانه شورای ملی سالمندان در ادامه گفت: بخشهای اصلی این سایت را صفحه اصلی سایت دبیرخانه شورای ملی سالمندان و معرفی دبیرخانه و ارکان اصلی آن، اخبار و تازه های حوزه های سالمندی، اطلاعات تماس با دبیرخانه به­ همراه راهنمای اخبار ارگان ها و دستگاه های عضو دبیرخانه، لینکهای مورد نیاز، آلبوم تصاویر، آموزش و پژوهش حوزه سالمندی،بخش انتشارات دبیرخانه که تشکیل شده از بخش های مثل کتاب، مجلات، بروشورها، پوسترها و غیره جهت دسترسی راحت­تر، بخش اختصاصی صفحه مهمان(خبرنگار افتخاری) جهت ارسال اخبار کاربران و بخش ارتباط با اندیشمندان و صاحبنظران جهت ارتباط مستمر با دبیرخانه، مقالات و پژوهش های علمی حوزه سالمندان، خدمات ارائه شده دستگاه های عضو دبیرخانه در حوزه سالمندی و روش دریافت این خدمات، معرفی مراکز ارائه خدمات حوزه سالمندیو غیره  تشکیل می­دهند.

راه اندازی بخش پرسش و پاسخ و همچنین مطرح کردن سوالاتی که برای کاربران پیش می اید سامانه مطرح کردن سوالات حوزه سالمندی و بازنشستگان را راه اندازی کردیم.

به همت دبیرخانه شورای ملی سالمندان بولتن خبری روزانه سالمندان با بررسی سایت ها و خبرگزاری ها و جمع آوری مطالب مربوط به سالمندان و دبیرخانه شورای ملی سالمندان (باتوجه به کلید واژه های تعیین شده) به صورت روزانه منتشر می شود.

این بولتن خبری از چهار بخش” اخبار شورای ملی سالمندان، اخبار حوزه سالمندان در ارگان های عضو دبیرخانه، اخبار حوزه سالمندان در استانها، اخبار مرتبط با سالمندان یا متفرقه که تشکیل میگردد از یادداشت ها و مقالات علمی و توصیه های پزشکی در حوزه سالمندان” تشکیل شده و هر روز در روی سایت رسمی شورای ملی سالمندان جهت دانلود و استفاده دیگر ارگانها و دستگاه های متولی سالمندان قرار میگیرد.

سلگی در ادامه گفت: درهمین رابطه از کلیه اساتید گرامی، همکاران محترم و بازدید کنندگان عزیز تقاضا میگردد پیشنهادات و انتقادات خود نسبت به پورتال جدید (اعم از ظاهر، محتوا، الویتها، موارد مورد نیاز و غیره) را از طریق همین پرتال به این مدیریت ارسال فرمایند تا در توسعه آتی مورد توجه قرار گیرد.

بی شک نقطه نظرات ارزنده شما در مراحل توسعه و استقرار پورتال جدید دبیرخانه شورای ملی سالمندان برای ما ارزشمند و در کیفیت نتیجه نهایی بسیار تاثیر گذار خواهد بود. لذا مزید امتنان است که با ارسال نقطه نظرات اصلاحی و تکمیلی خود از طریق ثبت نظرات به صورت آنلاین در بخش تماس با ما، همکاران تیم اجرایی پروژه را یاری رسانید.