افزایش۱۴ درصدی مراجعه سالمندان به مراکز درمانی تامین اجتماعی استان زنجان

مراجعه سالمندان به مراکز درمانی تحت پوشش تامین اجتماعی استان در۶ ماهه نخست امسال ۱۴ درصد افزایش داشته است.

علی محمدی، مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان در این باره به خبرآنلاین گفت: در ۶ ماهه اول امسال بیش از ۸ هزار و ۹۰ سالمند به مراکز درمانی تامین اجتماعی مراجعه کردند و این تعداد سالمند در اجرای دستورالعمل طرح تکریم سالمندان خدمات درمانی خود را بدون نوبت در مراکز درمانی این استان دریافت کرده اند.

محمدی فرآیند مشتری مداری را تاثیر گذار در نحوه نگرش جامعه و نوع قضاوت مخاطبان به سازمان مهم ارزیابی کرد و افزود: محصول مشتری گرایی در هر سازمانی به طور یقین رضایتمندی خدمت گیرندگان سازمان مربوطه را به دنبال خواهد داشت.

وی پاسخ منطقی همزمان با احترام را در ارتباط با مخاطبان درون و برون سازمانی بسیار مهم عنوان کرد و گفت: بحث تکریم ارباب رجوع در دولت تدبیر و امید با رشد بی نظیر تکنولوژی و الکترونیکی شدن برخی امور، در سازمان تامین اجتماعی نیز پیشرفت چشمگیری داشته و نهضت آی تی بیانگر این امر مهم است.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان ادامه داد: مشتری مداری و تکریم ارباب رجوع در سر لوحه برنامه های محوری و فعالیت های همه جانبه درسازمان تامین اجتماعی لحاظ شده است.