اهدای شاخه گل به سالمندان در پارک تهران‌ویلا

رئیس خانه سلامت شهرداری منطقه ۲ تهران از برنامه‌های روز سالمند دراین منطقه خبر داد و گفت: در روز ۳۰ مهر به مناسبت روز سالمند در پارک تهران‌ویلای این منطقه به سالمندان شاخه‌ای گل اهدا می‌شود. [divider] عباسی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: همچنین درخانه سلامت خرمرودی در روزهای ۸ تا ۱۰ […]

رئیس خانه سلامت شهرداری منطقه ۲ تهران از برنامه‌های روز سالمند دراین منطقه خبر داد و گفت: در روز ۳۰ مهر به مناسبت روز سالمند در پارک تهران‌ویلای این منطقه به سالمندان شاخه‌ای گل اهدا می‌شود.

[divider]
عباسی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: همچنین درخانه سلامت خرمرودی در روزهای ۸ تا ۱۰ مهرماه دو برنامه سالمندان و کرامت اجتماعی و سالمندان وشهر دوستدار سالمند نیز برگزار خواهد شد

وی افزود: در خانه سلامت خرمرودی در ۶ مهرماه نیز برنامه‌ای در خصوص سالمندان و سبک زندگی سالم برای سالمندان منطقه ۲ نیز برگزار می‌کنیم که به منظور تغییر سبک تغذیه شهروندان و بازنگری در زندگی آن‌ها است.

رئیس خانه سلامت شهرداری منطقه ۲ در ادامه اظهار داشت: همچنین در روز ۷ مهرماه درهمین خانه سلامت برنامه‌ای ویژه سالمندان و ارتقای سلامت آن‌ها در نظر گرفته‌ایم.