توجه به مسائل سالمندان در برنامه ششم توسعه ضروری است

فرج‌الله عارفی نماینده مردم در مجلس نهم، تاکید کرد:‌ با توجه به پیر شدن جمعیت و بحران سالمندی در کشور رفع نیازهای این قشر ضروری است که یکی از نیازهای آنها نگهداری سالمندان در کنار خانواده و تقویت آن و فرهنگ سازی در این خصوص است.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس، با اشاره به نهم مهرماه روز جهانی سالمند، بر ضرورت توجه ویژه به مسائل سالمندان در برنامه ششم توسعه‌ تاکید کرد.
فرج‌الله عارفی با تاکید بر تعامل دولت و مجلس برای توجه ویژه به اتخاذ سیاست‌های حمایتی از سالمندان در برنامه ششم توسعه،‌ ادامه داد: لازم است مجلس شورای اسلامی با عنایت ویژه به سالمندان در برنامه ششم توسعه از حقوق آنها دفاع کند.
نماینده جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه سالخوردگان به برنامه ها و مراقبت های ویژه نیاز دارند،‌ تصریح کرد: به خاطر اینکه این قشر با ورود به مرحله سالخوردگی در پی بالارفتن سن  به برخی از عوارض دچار می شوند لذا ضروری است در برنامه ششم توسعه سلامت، مسائل رفاهی و معیشتی، بیمه،‌ نگهداری از سالمندان در کنار خانواده مورد توجه ویژه قرار گیرد.
این نماینده مردم در مجلس نهم، تاکید کرد:‌ با توجه به پیر شدن جمعیت و بحران سالمندی در کشور رفع نیازهای این قشر ضروری است که یکی از نیازهای آنها نگهداری سالمندان در کنار خانواده و تقویت آن و فرهنگ سازی در این خصوص است.