در مقابل همه سالمندان جامعه مسئولیم

صوفی نژاد با اشاره به اینکه، سالمندان سرمایه های گران سنگی هستند که جامعه با دستان پرتوان آنان به حیات خود ادامه می دهد تصریح کرد: ما در مقابل همه سالمندان جامعه مسئولیم .

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک؛ محمدرضا صوفی نژاد مدیر آسایشگاه کهریزک در همایش ویژه سالمندان در محل مجموعه سالمندان را سرمایه های گران سنگی نامید که جامعه با دستان پرتوان آنان به حیات خود ادامه می داد.

94-7-5-9

وی در جمع این عزیزان و خیرینی که همواره با عنایات بی دریغ خود، چرخ زندگی خانواده بزرگ  کهریزک را می گردانند، یادآور شد: امروز ما بعنوان متولیان این خانه بزرگ، در مقابل انسانهایی مسئول هستیم که روزی و روزگاری محور و نان آور خانواده های خود بودند و در یک کلام گردانندگان اصلی جامعه محسوب می شدند و امرز بدلیل ناتوانی و یا انواع مشکلات جسمانی و اجتماعی، بناچار ساکن این شهر کوچک، بدور از هیاهوی جامعه گشته اند.

وی تأکید کرد: نیک می دانیم که یکایک ما همواره باید به این عزیزان که صاحبان اصلی این خانه هستند و وجود ما برای کار و معشیت، بسته بوجود این بزرگواران است، احترام نمود ه و حرمت بزرگی آنان را همواره داشته باشیم.

94-7-5-8

مدیر آسایشگاه به تأکید خداوند متعال در احترام به سالمندان اشاره و افزود: خداوند بزرگ، احترام به سالمندان را باعث عزت و سربلندی خانواده برشمرده و بر نگهداری و اطعام آنان در منازلشان سفارشات فراوان نموده است. حضرت رسول اکرم (ص) نیز وجود سالمند در خانه را باعث رحمت و برکت در خانواده دانسته و به جوانان توصیه فرموده که همواره سالمندان خود را در خانه و خانواده نگهداری نمایند.

94-7-5-10

محمدرضا صوفی نژاد مدیر آسایشگاه کهریزک با آرزوی روزهایی شاد برای همه سالمندان جامعه و بویژه سالمندان ساکن در آسایشگاه، شهادت جمع زیادی از زائران بیت ا… الحرام را در حادثه مناسک حج، به خانواده های آن عزیزان و همه هموطنان عزیز تسلیت گفته وآرزوی سلامتی برای همه زائرینی که هم اکنون در خانه امن الهی هستند، داشته که امید است همه این عزیزان با صحت و سلامت کامل به وطن خود بازگردند.