همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در مشهد برگزار می‌شود

در آستانه سالروز عملیات ثامن‌الائمه (ع)، همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی ۵ مهر در مشهد برگزار می‌شود.  [divider] مسئول ورزش اداره بازنشستگی نیروهای مسلح خراسان رضوی در گفت‌وگو با فارس عنوان کرد: همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در راستای تحقق بخشیدن به منویات مقام معظم رهبری و برای نهادینه کردن ورزش همگانی در میان خانواده‌ها به‌ویژه سالمندان […]

در آستانه سالروز عملیات ثامن‌الائمه (ع)، همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی ۵ مهر در مشهد برگزار می‌شود.

 [divider]

مسئول ورزش اداره بازنشستگی نیروهای مسلح خراسان رضوی در گفت‌وگو با فارس عنوان کرد: همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در راستای تحقق بخشیدن به منویات مقام معظم رهبری و برای نهادینه کردن ورزش همگانی در میان خانواده‌ها به‌ویژه سالمندان طراحی شده که به‌طور همزمان در مشهد، تهران و اهواز برگزار می‌شود.

محمد فهمیده افزود: از آنجایی که ورزش همگانی جایگاه ویژه‌ای در برنامه‌های سازمان بازنشستگی نیروهای مسلح کشور دارد این همایش به‌مناسبت هفته دفاع مقدس و گرامیداشت سالروز عملیات ثامن‌الائمه (ع) با میزبانی خانواده‌های بازنشستگان و شاغلین نیروهای مسلح در مشهد برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: با توجه به این‌که همایش پیاده‌روی خانوادگی به‌طور همزمان در سه استان برگزار می‌شود، سردار رحیم صفوی ساعت ۶:۳۰ صبح پنجم مهرماه از تهران رمز آغاز همایش را اعلام خواهند کرد.

فهمیده طول مسیر این پیاده‌روی را چهار کیلومتر عنوان کرد و افزود: خانواده‌های مشهدی در این همایش از ورودی بوستان کوهسنگی به سمت میدان جمهوری اسلامی حرکت خواهند کرد.

مسئول ورزش اداره بازنشستگی نیروهای مسلح خراسان رضوی ادای احترام به شهدای جبل‌النور در کوهسنگی را از برنامه‌های جنبی این همایش عنوان کرد و خاطرنشان کرد: این مراسم به‌طور همزمان از شبکه‌های سراسری پخش خواهد شد و در پایان نیز به قید قرعه به برخی از شرکت‌کنندگان جوایزی ارزنده‌ای نیز اهدا می‌شود به همین منظور از همه مشهدی‌ها دعوت می‌شود تا با حضور در این همایش علاوه بر بهره‌مندی از نشاط موجود به همگانی شدن ورزش کمک کنند.

به گزارش فارس، همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی توسط اداره بازنشستگی نیروهای مسلح خراسان رضوی و با مشارکت آجا، سپاه، ناجا، وزارت دفاع، صدا و سیمای مرکز خراسان و شهرداری منطقه هشت برگزار می‌شود.