دلجویی داوطلبان هلال‌احمر قزوین از سالمندان در بوستان فدک

داوطلبان جمعیت هلال‌احمر شهرستان قزوین به‌مناسبت هفته هلال‌احمر از مددجویان خانه سالمندان در بوستان فدک دلجویی کردند.

داوطلبان جمعیت هلال‌احمر شهرستان قزوین به‌مناسبت هفته هلال‌احمر از مددجویان خانه سالمندان در بوستان فدک دلجویی کردند.

داوطلبان جمعیت هلال‌احمر شهرستان قزوین به مناسبت هفته هلال‌احمر ظهر امروز از تعدادی از مددجویان آسایشگاه سالمندان امیرالمؤمنین در بوستان فدک دلجویی کردند.

در برنامه یاد شده که در راستای طرح نیابت جمعیت هلال‌احمر به اجرا درآمد، داوطلبان این جمعیت تعدادی از سالمندان را برای تفریح و گردش به بوستان فدک بردند.

توزیع مواد غذایی و آش در بین سالمندان به‌همراه نواختن موسیقی سنتی برای آنان بخش دیگری از این برنامه را تشکیل می‌داد.

DSC00852

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان قزوین در حاشیه این برنامه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: این جمعیت حلقه اتصال توان توانمندان و نیازمندان است که در ابعاد مادی و معنوی نسبت به اجرای آن اقدام به عمل می‌آورد.

داوود ارجینی افزود: در این راستای در بخش مادی آن برنامه‌هایی نظیر برگزاری کارگاه‌های توانمندسازی برای خانواده‎‌های نیازمند، اجرای طرح همای رحمت در ماه مبارک رمضان و فرشتگان رحمت در آستانه نوروز بخشی از برنامه‌ها را تشکیل می‌دهد.

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان قزوین ادامه داد: با توجه به نزدیکی به ماه مبارک رمضان خود را برای طرح همای رحمت و کمک به خانواده‌های نیازمند از طریق اهدای سبدهای غذایی و حمایتی آماده می‌کنیم.

DSC00891

وی تصریح کرد: علاوه بر این از امور معنوی نیز غافل نشده‌ایم و از همین رو نسبت به اجرای طرح‌هایی نظیر دیدار با مددجویان آسایشگاه سالمندان و سرکشی از آسایشگاه‌های ایتام به مناسبت‌های مختلف اقدام به عمل می‌آوریم.

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان قزوین خاطرنشان کرد: جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی برای آسیب‌دیدگان در حوادث و نیازمندان جامعه نیز از سوی اعضای داوطلب این جمعیت به انجام می‌رسد.

ارجینی عنوان کرد: اعضای جمعیت هلال‌احمر این شهرستان در مناسبت‌های مختلف جشن‌های گلریزان برای مستمندان و قشرهای ضعیف برگزار و کمک‌های مالی مردم را برای آنان جمع‎‌آوری می‌کنند.

DSC00914

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان قزوین اظهار امیدواری کرد: با انجام این قبیل اقدامات بتوان زمینه را برای خدمات‌رسانی هر چه بیشتر و بهتر به قشر محروم جامعه فراهم آورد.