طرح نیابت جمعیت هلال احمر در شهرستان نیر اجرا شد

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نیر، گفت: طرح نیابت با هدف تکریم و صله رحم از سالمندان قبل از سال نو در این شهرستان اجرا شد.

 فرجی، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نیر، گفت: طرح نیابت با هدف تکریم و صله رحم از سالمندان قبل از سال نو در این شهرستان اجرا شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اردبیل و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اردبیل، ۹  نفر از داوطلبان و کارکنان جمعیت هلال احمر شهرستان نیر در اجرای طرح نیابت، با چند خانواده سالخورده شهید دیدار و با اهدای هدایایی از آنان دلجویی کردند.

فرجی، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نیر، با اشاره به اجرای طرح نیابت، اظهار کرد: این طرح یکی از طرح های حوزه داوطلبان جمعیت هلال احمر است که با مشارکت داوطلبان خیر برگزار می شود.

وی، با بیان اینکه کمک به سالمندان در انجام کارهای روزمره و بیرون از خانه، پرستاری از سالمندان و رسیدگی به آنها از جمله فعالیت های داوطلبان در این طرح است، افزود: جذب افراد علاقه مند و داوطلب به فعالیت و خدمت رسانی به چنین سالمندانی به نیابت از فرزندان شان در حد مطلوب و کیفیت کار از جمله اهداف این طرح است.

IMG11441783

فرجی، تصریح کرد: اجرای این طرح می تواند شادابی، نشاط، طراوت، سرزندگی و معنای جاری بودن و زنده بودن را برای این قشر از جامعه محقق کرده و نقش هلال احمر را در یاری رساندن به همنوع پررنگ تر کند.

این مقام مسئول، با اشاره به اینکه طرح مروجان سلامت و نیابت را از طرح های مهم هلال احمر است، خاطر نشان کرد: در قالب طرح مروجان سلامت ۵ نفر از پزشکان و پیراپزشکان در پایگاههای هلال احمر به خدمات مشغول می شوند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نیر، افزود: این پزشکان و پیراپزشکان از افراد داوطلب هلال احمر هستند که بصورت رایگان به خدمات درمانی و سلامت می پردازند.