برگزاری کلاس های قرآن در مرکز توانبخشی سالمندان آرا سنندج

مدیر مرکز جامع توانبخشی سالمندان آرا سنندج، از خدمات رسانی به ۱۰۵ نفر از سالمندان این شهرستان در این مرکز خبر داد و گفت: کلاس های قرآن هر روز برای سالمندان این مرکز برگزار می شود.

مدیر مرکز جامع توانبخشی سالمندان آرا سنندج، از خدمات رسانی به ۱۰۵ نفر از سالمندان این شهرستان در این مرکز خبر داد و گفت: کلاس های قرآن هر روز برای سالمندان این مرکز برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سنندج، بهرام ابراهیمی، مدیر مرکز جامع توانبخشی سالمندان آرا سنندج، امروز (۱بهمن) در جمع خبرنگاران رسانه های استان، اظهار کرد: مرکز جامع توانبخشی سالمندان آرا فعالیت خود را با مجوز رسمی از سازمان بهزیستی از سال ۱۳۸۷ با فعالیت روزانه و ویزیت در منزل آغاز کرده است.

 وی، با بیان اینکه ۲۰ نفر پرسنل در این مرکز مشغول فعالیت هستند، تصریح کرد: این مرکز حدود ۱۰۵ نفر از سالمندان تحت پوشش خود دارد و به آنها در حد توان خدمات توانبخشی ارائه می دهد.

 این مقام مسئول با بیان اینکه در این مرکز به توجه به نیاز سالمندان خدمات پزشکی، مشاوره‌ای و توانبخشی در حد توان ارائه می‌شود، افزود: برای این افراد در این مدت اردو های تفریحی و مذهبی از جمله اعزام آنها به مشهد و دیگر شهرهای کشورمان انجام داده ایم.

IMG13390504
مدیر مرکز جامع توانبخشی سالمندان آرا سنندج، با بیان اینکه مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور هر سال دو سهمیه حج به این مرکز خارج از نوبت میدهد، ر بین سالمندان قرعه کش انجام می دهد، اذعان کرد: همچنین کلاس های قرآنی، موسیقی و آشپزی و غیره برای این افراد برگزار شده است.

 ابراهیمی، با اشاره به وضع مالی سالمندان، افزود: از این تعداد سالمندان ۹۰درصد آنها وضع مالی خوبی ندارند و بهزیستی آنها را معرفی می کند.

به گفته وی، مرکز جامع توانبخشی سالمندان آرا تمام فعالیت های خود را تحت پوشش بهزیستی انجام می دهد و جز مراکز برتر از سوی سازمان معرفی شده است.

 وی، از اداره کل اوقاف و امور خیریه درخواست کرد که جا و مکان وقفی در اختیار این مرکز قرار دهند تا به این صورت پاره ای از مشکلات اساسی آن مرتفع شود.

گفتنی است، در ادامه این نشست خبرنگاران از بخش های مختلف مرکز جامع توانبخشی سالمندان آرا بازدید کردند.