سمنان/ دیدار همایون شجریان با سالمندان

همایون شجریان خواننده موسیقی سنتی کشور در دیدار از خانه سالمندان شهر گرمسار زنان و مردان ساکن این خانه گفت وگو کرد.

همایون شجریان خواننده موسیقی سنتی کشور در دیدار از خانه سالمندان شهر گرمسار زنان و مردان ساکن این خانه گفت وگو کرد.

به گزارش روز یکشنبه خبرنگار فرهنگی ایرنا، همایون شجریان را دراین دیدار تهمورث و سهراب پور ناظری همراهی می کردند وی پیش از آن به اجرای کنسرت چرا رفتی؟ در شهر سمنان اقدام کرده بود، این اجرا با استقبال بسیار مردم این شهر مواجه شد.

کنسرت «چرا رفتی» به آهنگسازی تهمورس پورناظری و خوانندگی همایون شجریان تا پایان سال جاری در شهرهای مختلف کشور ادامه پیدا می کند.

184297_698
همایون شجریان متولد ۳۱ اردیبهشت ۱۳۵۴ مشهد، خواننده موسیقی سنتی سال ۱۳۷۰ و پدر خود محمدرضا شجریان را در کنسرت های آمریکا، اروپا و ایران (با تنبک) همراهی کرد، وی از ۱۳۷۸ به بعد در صحنهٔ کنسرت ها به هم خوانی با پدر پرداخت. اولین اثر با حضور او یاد ایام نام دارد که در آن اثر همایون شجریان تنبک نوازی را بر عهده داشته است.

همایون شجریان کنسرت های بسیاری را با بزرگان موسیقی اجرا کرده و آثار زیادی را به همراه آنان در ایران و جهان منتشر کرده است که می توان به آلبوم کنسرت های «بی تو بسر نمی شود» و «فریاد» به همراه حسین علیزاده و کیهان کلهر به همراه پدرش اشاره کرد.

موسسه ققنوس تصاویر دیدار شجریان با سالمندان گرمسار و کنسرت او در سمنان را بر روی صفحه اجتماعی به نام همایون شجریان قرار داده است.