حضور خادمان رضوی در سرای سالمندان ارومیه

در شب سالروز میلاد ثامن‌الحجج امام رضا(ع)، خادمان بارگاه رضوی با حضور در سرای سالمندان ارومیه از پدران و مادران سالخورده دلجویی و عیادت کردند. [divider] به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) شعبه آذربایجان غربی، خادمان بارگاه مظهر رضوی دوشنبه، ۲۵ شهریورماه در شب سالروز میلاد ثامن‌الحجج امام رضا(ع)، با حضور در سرای سالمندان ارومیه […]

در شب سالروز میلاد ثامن‌الحجج امام رضا(ع)، خادمان بارگاه رضوی با حضور در سرای سالمندان ارومیه از پدران و مادران سالخورده دلجویی و عیادت کردند.

[divider]

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) شعبه آذربایجان غربی، خادمان بارگاه مظهر رضوی دوشنبه، ۲۵ شهریورماه در شب سالروز میلاد ثامن‌الحجج امام رضا(ع)، با حضور در سرای سالمندان ارومیه از پدران و مادران سالخورده دلجویی و عیادت کردند.

حضور در سپاه شهدای آذربایجان غربی و دیدار با پاسداران و کارکنان انقلاب اسلامی، حضور در یگان ویژه آذربایجان غربی و همچنین دیدار خادمان آستان قدس رضوی با اعضای هیئت علی بن موسی الرضا(ع) ارومیه از دیگر برنامه‌هایی بود که در روز چهارم اجرای پنجمین جشنواره زیر سایه خورشید با حضور خادمان رضوی در مرکز آذربایجان غربی برگزار شد.

سرهنگ وحیدی معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی در دیدار خادمان با کارکنان سپاه شهدای استان، با بیان اینکه خادمان آستان قدس رضوی افتخار و مباهات آذربایجان غربی هستند، اظهار کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران نماد تحقق عینی مردم‌سالاری دینی است. آذربایجان غربی با تقدیم ۱۲ هزار شهید به انقلاب اسلامی، با وجود شرایط مرزی یکی از امن‌ترین استان‌های کشور است.

حجت‌الاسلام بابایی، مبلغ کاروان رضوی در جمع پاسداران انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه ثبات قدم در مسیر اهل بیت(ع) جز با تمسک به معارف دینی ممکن نیست، گفت: امام رضا(ع) در حدیثی می‌فرمایند: قرآن کریم کتاب الهی است که از آن نباید تجاوز شود، این کتاب برای هدایت انسان است و اگر به غیر قرآن کریم تمسک جوید گمراه می‌شود، برنامه سعادت انسان در قرآن کریم آمده است.

ثبات قدم در مسیر اهل بیت (ع) جز با تمسک به معارف دینی ممکن نیست

وی تأکید کرد: اهل بیت(ع) مفسران اصلی قرآن کریم هستند، برای رسیدن به سعادت نیز باید از قرآن کتاب الهی استفاده کرده و اهل بیت و ائمه اطهار (ع) را گرامی بداریم.

مبلغ کاروان رضوی با بیان اینکه نعمات گرانقدر و بیشماری که در نزد مردم هستند باید گرامی داشته شوند و راه آن جز تفسیر واقعی و صحیح قرآن کریم نیست، خاطرنشان کرد: عشق به ولایت را باید پرورش دهیم، همچنین سبک زندگی‌ها را نیز باید ولایی کنیم که این امر مطالبه جدی مقام عظمای ولایت است.