اولین پیشنهاد توسط یک خیر تبریزی ده میلیون تومان

سعید دقیقی بازیکن تیم تراکتور سازی نذر کرده بود به شرط پیروزی در جام حذفی پیراهن خود را به مرکز نگهداری سالمندان شهرستان سراب اهدا کند. به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا به نقل از صدای سراب, سعید دقیقی بازیکن تیم تراکتور سازی تبریز قبل از جام حذفی نذر کرده بود که در صورت پیروزی […]

سعید دقیقی بازیکن تیم تراکتور سازی نذر کرده بود به شرط پیروزی در جام حذفی پیراهن خود را به مرکز نگهداری سالمندان شهرستان سراب اهدا کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا به نقل از صدای سراب, سعید دقیقی بازیکن تیم تراکتور سازی تبریز قبل از جام حذفی نذر کرده بود که در صورت پیروزی پیراهن شماره ۱۰ خود را که به اذعان خودش شماره مهمی برایش بود را به سالمندان سراب اهدا کند.

سعید دقیقی در فینال جام حذفی ۲۵ بهمن ۹۲ با زدن تک گل بازی مقابل مس کرمان توانست اولین جام حذفی را برای تیم تراکتور سازی به ارمغان آورد, وی با حضور در سالمندان سراب نذرش را ادا و پیراهن خود را که با آن تراکتور سازی را قهرمان جام کرده بود به این مرکز اهدا کرد.

DSCF3014

اولین قیمت  از سوی یک خیر تبریزی و به مبلغ ده میلیون تومان پیشنهاد داده شده است.

این مرکز تا ۲۰ فروردین سال ۹۳ منتظر قیمت پیشنهادی خیرین , دوستداران فوتبال و علاقمندان تیم تراکتور سازی است تا در این کار خیر شرکت کنند.

علاقمندان می توانند جهت ارائه قیمتهای پیشنهادی خود با شماره ۰۹۱۴۳۳۱۱۰۴۶ متعلق به آقای فرجی , مدیر مرکز سالمندان سراب تماس حاصل فرمایند.