آغازعملیات احداث فاز نخست مجتمع فرهنگی و آموزشی سالمندان

ظهر امروز مراسم نمادین کلنگ‌زنی عملیات اجرایی فاز نخست مجتمع فرهنگی و آموزشی سالمندان بهزیستی در «کوشکن» برگزار شد. این مراسم با حضور آیت‌الله شیخ علی خاتمی امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان و مرتضی مکاریان مدیر کل بهزیستی استان زنجان در محل «کوشکن» زنجان برگزار و فاز نخست مجتمع فرهنگی آموزشی سالمندان […]

ظهر امروز مراسم نمادین کلنگ‌زنی عملیات اجرایی فاز نخست مجتمع فرهنگی و آموزشی سالمندان بهزیستی در «کوشکن» برگزار شد.

این مراسم با حضور آیت‌الله شیخ علی خاتمی امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان و مرتضی مکاریان مدیر کل بهزیستی استان زنجان در محل «کوشکن» زنجان برگزار و فاز نخست مجتمع فرهنگی آموزشی سالمندان بهزیستی کلنگ‌زنی شد.

در این مراسم امام جمعه زنجان از بیماران مجتمع حکیم و سالمندان مرکز سالمندان مجتمع همیاران شفیق دیدن کرد.

دبیر ستاد گرامیداشت ستاد دهه فجر بهزیستی استان زنجان در حاشیه این مراسم با اشاره به اینکه عملیات مجتمع فرهنگی آموزشی سالمندان بهزیستی فاز نخست خود را طی می‌کند، تصریح کرد: برای این مجتمع یک هزار و ۲۰۰ متر مربع زیربنا در نظر گرفته شده است.

رباب موحد با بیان اینکه برای این طرح ۷ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال اعتبار تخمین زده شده است، خاطر نشان کرد: این مجتمع که در یک طبقه احداث می‌شود مددکاران به ارائه خدمات توانبخشی، مراقبتی و پزشکی می‌پردازند.

این مسئول با بیان اینکه این مرکز نخستین مرکز در نوع خود است که توسط بخش دولتی احداث می‌شود، بیان داشت: این مرکز پس از احداث به بخش خصوصی تحویل داده خواهد شد.

وی با بیان اینکه ۲ میلیارد ریال از هزینه این طرح توسط بهزیستی کشور تامین خواهد شد، اعلام کرد: استانداری زنجان نیز مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال این طرح را متقبل شده است.