سرانه درمان بازنشستگان کاهش می یابد

رئیس کانون عالی بازنشستگان و مستمری‌بگیران سازمان تامین اجتماعی: سرانه درمان بازنشستگان کاهش می یابد. وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به زودی به صورت شفاف جزییات واگذاری سبد کالا به بازنشستگان و مستمری‌بگیران تامین اجتماعی را اعلام می‌کند.   به گزارش پولی مالی ،  علی اصغر بیات- رئیس کانون عالی بازنشستگان و مستمری‌بگیران سازمان […]

رئیس کانون عالی بازنشستگان و مستمری‌بگیران سازمان تامین اجتماعی: سرانه درمان بازنشستگان کاهش می یابد.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به زودی به صورت شفاف جزییات واگذاری سبد کالا به بازنشستگان و مستمری‌بگیران تامین اجتماعی را اعلام می‌کند.
 
به گزارش پولی مالی ،  علی اصغر بیات- رئیس کانون عالی بازنشستگان و مستمری‌بگیران سازمان تامین اجتماعی با انتقاد از اینکه ۶۵ درصد این بازنشستگان حداقل حقوق را دریافت می‌کنند، گفت: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به زودی به صورت شفاف جزییات واگذاری سبد کالا به بازنشستگان و مستمری‌بگیران تامین اجتماعی را اعلام می‌کند.

بیات به تشکیل کارگروهی در وزارتخانه به منظور تصمیم‌گیری در مورد پرداخت سبد کالا به بازنشستگان و مستمری‌بگیران تامین اجتماعی اشاره و اظهار کرد: روز گذشته در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی جلسه‌ای برگزار شد و ما از این کارگروه درخواست کردیم به صورت شفاف نگرانی جامعه بازنشستگان را در مورد دریافت سبد کالا برطرف کنند.

وی در ادامه همچنین به برقراری بیمه عمر و حوادث در بیمه تکمیلی بازنشستگان و مستمری‌بگیران اشاره کرد و گفت: قرار است از ۴۰۰۰ تومان اختصاص داده شده توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای هر یک از بیمه‌شدگان تحت پوشش بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی، بخشی به برقراری بیمه عمر و حوادث اختصاص داده شده و بخشی از آن به منظور کم کردن سرانه درمان لحاظ شود.

رئیس کانون عالی بازنشستگان و مستمری‌بگیران سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه هنوز به نتیجه نهایی در مورد قیمت مناسب برای تحت پوشش قرار دادن بیمه عمر و حوادث با شرکت‌های بیمه‌گر نرسیده‌ایم، اظهار داشت: به این علت که در قراردادهای سال گذشته بیمه عمر و حوادث جزو بیمه تکمیلی بازنشستگان و مستمری‌بگیران تامین اجتماعی بوده است، قصد داریم امسال نیز با خرید خدمت از شرکت‌های بیمه‌گر، این نوع بیمه را برای افراد تحت پوشش برقرار کنیم.